پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 شهریور 1401 ساعت 12:06:: شناسه خبر: 125460

میدان میوه و تره بار تنها مرجع قیمت گذاری

به گزارش صدای جنوب  با توجه به گزارش های مردمی در خصوص گرانی و ناهمسانی قیمت میوه و تره بار در شهر یاسوج، فرماندار به همراه مدیر جهادکشاورزی شهرستان بویراحمد از میدان میوه و تره بار یاسوج بازدید و در جریان فعالیت این میدان قرار گرفت. فرماندار بویراحمد از مدیر میدان تره بار خواست؛ غرفه ها […]

به گزارش صدای جنوب  با توجه به گزارش های مردمی در خصوص گرانی و ناهمسانی قیمت میوه و تره بار در شهر یاسوج، فرماندار به همراه مدیر جهادکشاورزی شهرستان بویراحمد از میدان میوه و تره بار یاسوج بازدید و در جریان فعالیت این میدان قرار گرفت.
فرماندار بویراحمد از مدیر میدان تره بار خواست؛ غرفه ها فعال تر شوند و تنوع بیشتری از میوه و دیگر محصولات در میدان عرضه کنند.
مهدوی مطلق فعال نبودن اتحادیه صنف میوه فروشان را غیر قابل توجیه دانست و از مدیر جهاد کشاورزی خواست تا ضمن بررسی چرایی فعال نبودن اتحادیه در میدان در صورت کوتاهی مسئول اتحادیه، برابر قانون برخورد شود.
وی همچنین از مدیر جهاد کشاورزی و نماینده بسیج اصناف خواست؛ قیمت میوه در بازار یاسوج صرفا بر اساس قیمت گذاری میدان میوه و تره بار انجام شود و هر نوع قیمت خارج از نرخ مصوب میدان، تخلف بوده و باید برخورد شود.
در چند روز اخیر قیمت میوه در بازار افزایش داشته است، مردم و حتی برخی ائمه جمعه نیز در خصوص این موضوع گله مند هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت