پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 دی 1401 ساعت 00:10:: شناسه خبر: 129933

تحویل البسه گرم به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت بهزیستی در سرفاریاب

در برنامه ای با حضور برخی مسئولین محلی و مدیر بهزیستی شهرستان چرام به دانش آموزان نیازمند سرفاریاب که تحت حمایت نهاد بهزیستی بودند، بسته پوشاک زمستانه اهداء شد. به گزارش صدای جنوب، مدیر بهزیستی شهرستان چرام در این برنامه ضمن تشکر از حضور و حمایتهای امام جمعه محترم، بخشدار و مسئول نمایندگی آموزش و […]

در برنامه ای با حضور برخی مسئولین محلی و مدیر بهزیستی شهرستان چرام به دانش آموزان نیازمند سرفاریاب که تحت حمایت نهاد بهزیستی بودند، بسته پوشاک زمستانه اهداء شد.

به گزارش صدای جنوب، مدیر بهزیستی شهرستان چرام در این برنامه ضمن تشکر از حضور و حمایتهای امام جمعه محترم، بخشدار و مسئول نمایندگی آموزش و پرورش سرفاریاب، گفت: در راستای سیاستهای حمایتی دولت خدمتگزار از اقشار نیازمند و برنامه های اجرائی سازمان بهزیستی در سطح کشور در این خصوص، تعداد ۲٠ بسته پوشاک زمستانه به دانش آموزان نیازمند سرفاریابی که خانواده آنها تحت حمایت بهزیستی می باشد، تحویل داده شد.
صادقیان ارزش هر بسته این البسه گرم را ده میلیون ریال اعلام کرد و افزود در کنار حمایتهای معیشتی و مستمری ماهیانه به خانواده های تحت پوشش، سازمان بهزیستی به دانش آموزان این خانواده ها نیز اقلام آموزشی و نوشت افزار و البسه مدرسه ای را به تناسب شرایط و اقتضائات مالی اهدا می کند تا این قبیل دانش آموزان برای ادامه تحصیل از این بابت مشکلی نداشته باشند.
وی در پایان از مسئول بهزیستی بخش سرفاریاب آقای بژم که در اجرای برنامه های مختلف برای مددجویان تحت پوشش پیگیری و فعالیت های خوبی داشته و دارد نیز قدردانی کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت