پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 بهمن 1395 ساعت 08:11:: شناسه خبر: 13693

آیین تودیع و معارفه فرماندار بهبهان برگزار شد/ملک خدایی رفت ،مظفری آمد/درسی که نماینده بهبهان به نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد داد

از فرماندار محترم می خواهیم به جای اینکه رضایت استاندار و نماینده مجلس را مدنظر داشته باشد رضایت مردم را محور قرار دهد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید بهبهان برگزار شد و حسین ملک خدایی جای خودرابه علی مظفری داد.
در این مراسم رزمخواه مدیر دفتر نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی در سخنانی گفت گزینه مهندس حبیب الله کشت زر، علی مظفری نبود ولی با این شرایط چون نظر شریعتی استاندار  این گزینه بود ، مهندس کشت زر جهت توسعه و پیشرفت بهبهان و دوری از تفرقه این نظر را پذیرفتند و از این انتخاب بسیار خرسندیم.

وی در ادامه افزود از فرماندار محترم می خواهیم به جای اینکه رضایت استاندار و نماینده مجلس را مدنظر داشته باشد رضایت مردم را محور قرار دهد.

علی مظفری فرماندارجدید بهبهان که متولد شهرستان دشتی استان بوشهر و شاغل در قوه قضائیه است، سابقه بخشداری کاکی و پس از آن ریاست زندان برازجان، نورآباد و شیراز و همچنین معاونت سیاسی فرمانداری اهواز را در کارنامه داردنیز  دراین مراسم اظهار داشت :
برای خادمی مردم بهبهان آمده ام نه دنبال نام هستم و نه نان چون خداوند به بنده هم نام و هم نان داده است.
وی همچنین با توجه به شرایط خاص بهبهان وضعیت نامطلوب اشتغال در این شهرستان عنوان داشت که اجازه ورود نیروی کار غیربومی از استان و شهرهای دیگر را نخواهم داد.
مظفری با اشاره به این نکته که راه های رسیدن به خدا رسیدن به قلب مردم است ابراز امیدواری کرد با استفاده از همه ی ظرفیت ها، بهبهان به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند .
مظفری ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا خصوصا شهیدان شهرستان بهبهان اظهار داشت که دست تک تک خانواده شهدا رو می بوسم.

براساس گزارش صدای جنوب، سخنان صریح و منطقی رییس دفتر نماینده مردم بهبهان و همچنین نوع نگاه حبیب الله کشت زر به موضوع تغییر مدیران می تواند درسی برای نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد باشد که متاسفانه حتی در تغییر ابدارچی یک اداره هم دخالت می کنند.

photo_2017-02-13_17-27-54-220x220 photo_2017-02-13_17-29-13-220x220

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت