پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 شهریور 1402 ساعت 13:06:: شناسه خبر: 139424

برنامه های دولت مردمی برای آبادانی چرام ادامه دارد/آغاز عملیات اجرایی احداث راه اصلی باغچه سادات -سرفاریاب

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این پروژه گفت: جاده ملی سرفاریاب – باغچه سادات شهرستان کهگیلویه را به جاده اصلی پاتاوه – دهدشت و همچنین اصفهان و مرکز کشور متصل می کند.

صدای جنوب:

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:عملیات اجرایی احداث راه اصلی باغچه سادات -سرفاریاب که یکی محورهای کم عرض و غیر استاندارد بوده از روزهای گذشته آغاز شد.

به گزارش صدای جنوب، محمد راستا مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این پروژه گفت: جاده ملی سرفاریاب – باغچه سادات شهرستان کهگیلویه را به جاده اصلی پاتاوه – دهدشت و همچنین اصفهان و مرکز کشور متصل می کند.
راستا افزود: کلنگ جاده سرفاریاب- باغچه سادات به یاسوج از اوایل دولت اصلاحات و از سال ۱۳۷۸ در ورودی سرفاریاب آغاز شد و از آن زمان تاکنون این محور هنوز به بهره برداری کامل نرسیده که دلایل عمده آن کمبود اعتبارات و شرایط سخت و کوهستانی بودن این محور بود.
وی مبلغ پیمان این پروژه را ۷۸۴ میلیار  ریال عنوان کرد و گفت: این پروژه قطعه دوم از سمت یاسوج به باغچه سادات سرفاریاب است.
وی اظهار کرد: این پروژه سه قطعه فعال دارد که در حال فعالیت اند و طول طرح مذکور ۹ کیلومتر است‌.
مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه این محور ملی، کوهستانی، برف گیر با پیچ‌های خطرناک یک جاده مهم میانبر است تصریح کرد:  محور یاسوج – سرفاریاب همواره به دلیل شرایط خاص کوهستانی و برف گیر بودن یکی از خطرناک‌ترین محورهای برون شهری استان در فصل زمستان است وو در فصول دیگر نیز به توجه به شرایط آب هوایی و جاذبه‌های طبیعی اطراف نیز از جمله شلوغ ترین محورهاست.
برپایه همین گزارش، دولت سیزدهم به شهرستان چرام نگاه ویژه ای دارد.
برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت