پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اسفند 1395 ساعت 05:12:: شناسه خبر: 13943

مدیرکل اموزش وپرورش استان خبرداد:

۱۴ اسفند زمان آغاز ثبت‌نام دبیرستان‌های نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد

شرط نام‌نویسی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی کسب مقیاس «خیلی خوب» در تمامی دروس و یا مقیاس «خوب» در یک درس و «خیلی خوب» در دیگر دروس در نوبت اول سال تحصیلی جاری است.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

مدیرکل آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت که ۱۴ اسفند سال جاری زمان آغاز نام‌نویسی از داوطلبان دبیرستان‌های نمونه دولتی این استان است.

به گزارش صدای جنوب، هادی زارع پور در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این نام‌نویسی ویژه دبیرستان‌های نمونه دولتی دوره‌های متوسطه اول و دوم و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای برای سال تحصیلی ۱۳۹۷ – ۱۳۹۶ بوده و همزمان با سراسر کشور تا ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ادامه دارد.
وی افزود که شرط نام‌نویسی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی کسب مقیاس «خیلی خوب» در تمامی دروس و یا مقیاس «خوب» در یک درس و «خیلی خوب» در دیگر دروس در نوبت اول سال تحصیلی جاری است.
زارع پور بیان کرد: ملاک نام‌نویسی دانش آموزان پایه نهم متوسطه اول نیز کسب حداقل معدل ۱۷ در نوبت اول در سال تحصیلی جاری خواهد بود.
رئیس واحد متوسطه دوم اداره کل آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که نام‌نویسی در مدارس محل تحصیل دانش آموزان انجام می‌شود.
محمد مظفری اظهار داشت: کارت ورود به جلسه این آزمون توسط اداره‌های آموزش‌وپرورش در اختیار مدارس ابتدایی و متوسطه اول محل تحصیل دانش آموزان قرار می‌گیرد.
رئیس واحد سنجش اداره کل آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که ارائه اصل و تصویر صفحه اول شناسنامه، ۲ قطعه عکس سه در چهار، نمونه برگ تکمیل‌شده و هزینه آزمون مدارک لازم برای نام‌نویسی در این آزمون است.
مظفری برافراشته اظهار داشت: پذیرش دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در دبیرستان‌های نمونه دولتی دوره‌های متوسطه اول و دوم و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای بر اساس سهمیه شاهد، شهری و روستایی انجام می‌شود.
افزون بر ۱۴۹ هزار دانش‌آموز پسر و دختر در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند.
ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت