پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مهر 1402 ساعت 16:07:: شناسه خبر: 139564

نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه از برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

صدای جنوب؛

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه از برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سید حمزه محقق زاده در جمع خبرنگاران گچساران افزود: نمایش رژه نیروهای مسلح و بسیج ، غبار روبی گلزار، بازدید و سرکشی از ۲۵۰ خانواده شهید و تجلیل از ۵۵۰ رزمنده دوران دفاع مقدس از مهمترین این برنامه ها بود که در روز ۳۱ شهریور برگزار شد.
وی بیان کرد: زنگ ایثار و مقاومت، اجتماع بزرگ بسیجیان، برگزاری نمایشگاه با موضوعات دفاع مقدس و برپایی ۱۰۰ نشست بصیرتی از عمده ترین این برنامه هاست.

محقق زاده اظهار کرد: همایش پیاده روی خانواده، برگزاری ۲۶ یادواره شهدا، برپایی شب شعر، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه هایی است که همزمان با هفته دفاع مقدس در گچساران برپا می شود.
وی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران را از دیگر برنامه هابی این هفته اعلام کرد و افزود: ملت همیشه در صحنه ایران در مقابله با دشمنان نظام و انقلاب کوتاه نخواهند آمد و اجازه نمی دهد دشمنان به امنیت و وحدت کشور آسیب وارد کند.
محقق زاده تصریح کرد: ایران اسلامی امروز به برکت حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان باعزت و مقتدر است.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند چرا که انقلاب اسلامی معتقد به اصل آزادی حقیقی برای جوامع بشری می باشد.
محقق زاده ابراز کرد: استکبار جهانی برای سیطره برجهان به دنبال تحقیر و به بردگی گرفتن ملت‌هاست و برای چپاول ثروت، منابع و اندوخته‌های ملت‌ها از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه سن بیشتر شهدا بین ۱۷ تا ۲۵ سال است گفت: هم اکنون جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه خون شهدا و ولایت فقیه در جهان مقتدر است.
محقق زاده گفت: دشمنان نظام و انقلاب بعد از جنگ هشت‌سال دفاع مقدس فتنه‌های زیادی را تاکنون برای این نظام طراحی کرده اند که با آگاهی، بصیرت و ولایتمداری مردم به نتیجه نرسید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت