پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 اسفند 1395 ساعت 07:12:: شناسه خبر: 14283

بخشدار مرکزی چرام:

منافع ملی را بر منافع جریانی و گروهی ترجیح دهیم/مخالفان دولت سیاست«یک بام ودوهوا»را در پیش گرفتند/منتقدین برجام دوران اختلاس و صف های طولانی را فراموش کردند

خیلی مطلوب نیست کسانیکه ادعای دفاع از انقلاب و نظام را می کنند هماهنگ و همراه با ترامپ، نتانیاهو و آل سعود به مبارزه با برجام و تضعیف توافق برخیزند. نمی دانم وجه اشتراک اینها چیست که با دشمنان نظام اسلامی هم صدا شده اند!!

پایگاه خبری صدای جنوب:

بخشدار مرکزی چرام ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دولت تدبیر وامید در حوزه بنیاد مسکن و دهیاری ها در مورد عملکرد موفق دولت تدبیر ،برجام وانتقاد مخالفان ورسانه ها نکاتی را یادآور شدند.

به گزارش صدای جنوب،سید الیاس افسر دیر گفت : از انتقاد سازنده حمایت و استقبال می کنیم اما تخریب گران را محکوم، سرزنش و بی انصاف می دانیم که به موفقیت های دولت تدبیر و امید حسادت می کنند، الآن در اظهاراتشان نگران معیشت مردم هستند سیاست یک بام و دو هوا را در پیش گرفته اند.

وی گفت: آن زمانی که مردم شب ها در صف می خوابیدند تا یک بسته نمک دریافت کنند را فراموش کرده اند، رسانه، تریبون و انواع امکانات ارتباط جمعی را در اختیار داشته اند ولی در صدد تذکر بر نیامدند؛ اختلاس، رشوه، استخدام های غیر قانونی و فله­ ای به وفور پیدا شده و دروغگویی باب شده بود ولی هیچ کس یک کلمه اظهار نظر و یا انتقاد نمی کرد.

بخشدار مرکزی چرام در ادامه افزود : در تمامی شهرها صف های طولانی و چندین شبانه روزی برای دریافت یک کیسه برنج تشکیل می شد، امنیت اقتصادی وجود نداشت، بازار به صورت دقیقه ­ای تغییر نرخ می داد، مردم برای برپایی جشن عروسی مشکل داشته اند؛ اما هیچ کس از معیشت مردم نگفت، کجا بودند این آقایان که الآن فریاد دلسوزی هایشان برای معیشت مردم گوش عالم را کر کرده است؟ چرا انصاف و وجدان را در حرف زدن و مطلب گفتن فراموش می کنیم؟

این مقام مسئول گفت: الآن کسانی که منتقد برجام و توافق هسته ای هستند، بنده یقین دارم که این عزیزان یا قبل از برجام وضعیت کشور را خوب رصد نکردند یا نمی خواهند بپذیرند که بعد از برجام چه شده است، فقط برای اینکه خودنمایی کنند، خودشان را مطرح کنند، در سایت های خبری نام آنها برده شود، هر روز مطالبی را بیان می کنند که اکثریت جامعه به آن اعتقادی ندارند؛ چون این طرز فکر در ۸ سال با شعارهایشان، برنامه هایشان، جز ویرانی ره آوردی برای ملت نداشتند.

خیلی مطلوب نیست کسانیکه ادعای دفاع از انقلاب و نظام را می کنند هماهنگ و همراه با ترامپ، نتانیاهو و آل سعود به مبارزه با برجام و تضعیف توافق برخیزند. نمی دانم وجه اشتراک اینها چیست که با دشمنان نظام اسلامی هم صدا شده اند!!؟

اگر برجام و توافق هسته ای خوب نبود، چرا ترامپ و نتانیاهو و آل سعود این همه نگران هستند و ترامپ آن را فاجعه می داند!!؟

افسر دیر افزود:۶ قطعنامه الزام آور توسط سازمان ملل بر علیه ایران تصویب شد که این قطعنامه ها علی القاعده و مطابق روند سابق، برای هر کشوری که تصویب می شد یا جنگی بر آن کشور تحمیل کردند و یا حکومت آن را سرنگون کردند. هیچ سازمان کشتی رانی ایران را بیمه نمی کرد و اجبارا با پرچم دیگران باید تردد می کردیم. تولید نفت ایران به پایین تر از ۷۰۰ بشکه رسیده بود، دنیا بر علیه ایران متحد شده بود و حتی روسیه و چین هماهنگ با آمریکا شده بودند. بعد از توافق مشکل بیمه کشتی رانی برداشته شده، قطعنامه های سازمان ملل یک جا لغو شد، تولید نفت به قریب ۴ میلیون بشکه رسید، رشد اقتصادی از منفی ۶ به مثبت ۵/۶ رسید و حق هسته ای ایران به رسمیت شناخته شد به نحوی که در همین مدت کوتاه ما به خود کشور آمریکا آب سنگین می فروشیم، واردات کیک زرد داریم و به دیگر اعضاء ۱+۵ مثل روسیه و آمریکا خرید و فروش و معامله هسته ای داریم. حقانیت ایران در جهان اثبات شده است که دنبال سلاح هسته ای نیستیم و فعالیت ما صلح آمیز است، ۱+۵ در مقابل یکدیگر ایستادند و تجمیع مجدد آنها با تدبیر تیم هسته ای غیر ممکن شده است، آرامش و امنیت اقتصادی به کشور بازگشته و سایه تهدید از سر کشور برداشته شد و مهمتر از همه تقابل جدی آمریکا و اسرائیل بود. این ها همه نتایج مثبت و خوبی هستند، چه دلیلی دارد که چشم پوشی می کنیم!!!؟

بنده کسانی را که در صدد تضعیف دولت و برنامه های دولت هستند؛ دلسوز نظام، رهبری و ملت ایران نمی دانم، چرا که بستر را برای میدان داری مخالفین نظام و مایوس کردن مردم فراهم می کنند، رهبری انقلاب مرتب و منظم بحث مشارکت حداکثری مردم در مناسبت های ملی بویژه انتخابات را دارند و این افراد درست بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری قصد مایوس کردن مردم و کاهش مشارکت را دارند. پس چرا ادعای تبعیت از حضرت آقا را دارند؟ باید عملی نشان داده شود که رهرو صادق هستیم.

همواره رهبر با تدبیر انقلاب به وحدت بین گروه های سیاسی بویژه در منافع ملی کشور تاکید داشته اند و دارند، همدلی و همزبانی بین دولت و ملت یکی از فرمایشات آن شخصیت بزرگوار است، دولت در معنی عام به همه ارکان نظام اسلامی گفته می شود، هم باید پشت سر معظم له باشیم، عمل کنیم، شعار ندهیم، منافع ملی را بر منافع جریانی و گروهی ترجیح دهیم، خدماتی را که با محوریت و تدبیر رهبری بوسیله دولت های مختلف انجام می شود بگوییم.

وی در پایان گفت: قطعا مشکلات و نارسایی هایی هست؛ تلاش کنیم با وحدت و انسجام برطرف کرده و احساساتی عمل نکنیم. امروز حفظ نظام و دست آوردهای آن از اهم واجبات است. اگر خدای نکرده به خطر بیفتد؛ سیاه و سفید نمی کند، همه زیان می بینیم. امنیتی را که در منطقه بحران زده و متلاطم خاورمیانه داریم باید حفظ کنیم. در قلب حوادث تلخ و پر مصیبت دنیا با آرامش و آسایش زندگی می کنیم، باید قدردان نیروهای نظامی و امنیتی و اطلاعاتی باشیم، نباید به بهای منافع حزبی و گروهی و جریانی این امنیت و آرامش و وحدت را تضعیف نماییم، نباید نیروهای زجر کشیده و زحمت کشیده انقلاب را با برچسب های ناروا از میدان بیرون کنیم، بگذاریم فضا برای خدمت همه مهیا باشد و اگر کسانی هم احساس می کنند به آنها ظلمی شده یا حقی ضایع شده هم برای ایران، اسلام و انقلاب گذشت داشته باشند. وحدت رمز موفقیت و پیروزی ماست.

امیدواریم خداوند سبحان همه ما را به راه راست و حفاظت از منافع ایران و نظام اسلامی رهنمون نماید.

و من الله التوفیق

سید الیاس افسردیر

بخشدار مرکزی چرام

منبع: صبح خرد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت