پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 اسفند 1395 ساعت 11:12:: شناسه خبر: 14350

زنگ خطر برگشت اعتبار پارک اسکان مسافر دهدشت /کمتر از ۴۸ساعت وقت است

زمان گفت: اعتباراولیه طرح احداث پارک مسا۸میلیارد ریال می باشد که تا۲۵میلیارد ریال افزایش می یابد ودرصورت تامین نشدن زمین تا روز دوشنبه ۱۶ اسفند این اعتبار برگشت داده خواهد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

پروژه احداث پارک اسکان دهدشت علی رغم رایزنی ها تا کنون پیشرفتی نداشته است و بیم ان می رود اعتباراولیه ۸میلیاردی این طرح برگشت داده شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی کهگیلویه صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار داشت:برای احداث پارک اسکان مسافر مقرر شد شهرداری زمین این طرح را در ورودی شهردهدشت واگذار و اداره میراث فرهنگی تمامی اعتبار ان را تامین کند و پس از بهره برداری ان را مدیریت نماید.
سیاوش زمان افزود متاسفانه طبق گفته های معاون شهرداردهدشت تاکنون شورای شهر با این طرح عام المنفعه که علاوه بر تسهیلات برای مسافران سبب اشتغالزایی شده وحتی نمای ورودی شهر را متحول می کند مخالفت نموده و زمین مورد نیاز را تحویل نداده اند.
زمان تصریح کرد اعتباراولیه این طرح ۸میلیارد ریال می باشد که تا۲۵میلیارد ریال افزایش می یابد ودرصورت تامین نشدن زمین تا روز دوشنبه ۱۶ اسفند این اعتبار برگشت داده خواهد شد.
رییس اداره میراث فرهنگی وصنایع دستی کهگیلویه تاکید کرد : اگر این اعتبار را از دست بدهیم، دیگر فرصتی برای دریافت اعتبار وجود نخواهد داشت.

زمان هشدار داد در صورت بروز چنین اتفاقی از علل مخالفت شورای شهردهدشت برای مردم  افشاگری می کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت