پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 اسفند 1395 ساعت 19:12:: شناسه خبر: 14649

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

شرایط را برای شادی و خوشحالی مردم فراهم کنیم/ دستگیرشدگان چهارشنبه سوری تا آخر تعطیلات عید در زندان خواهند ماند

مزارعی گفت: ما نه تنها مخالف شادی و خوشحالی مردم نیستیم بلکه شرایط را برای این امر فراهم می‌کنیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فروشندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه در این استان تا آخر تعطیلات زندانی می‌شوند.

ظهر امروز نشست ستاد پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری کل کهگیلویه و بویراحمد با حضور دادستان استان و اعضای ستاد برگزار شد.

حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در این ستاد، خدمت به مردم را از عوامل مهم برای رهایی از مشکلات آخرت دانست و اظهار کرد: باید خلاهای خود را با خدمت به مردم پر کنیم.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر وقف خود برای خدمت به مردم، جامعه و انقلاب، افزود: خدمت به مردم موجب می‌شود خدا دست ما را بگیرد.

وی با اشاره به ایام نوروز، گفت: باید مدیران در این ایام کاری کنند که استقبال خوبی از مسافران و گردشگران صورت گیرد.

این مسوول با بیان اینکه پایان این هفته همزمان با چهارشنبه آخر سال است، یادآور شد: دستگاه‌های انتظامی، نظامی، امنیتی و همه دستگاه‌های مرتبط باید تلاش کنند با همکاری و هماهنگی پایان سال آرام و امنی را برای مردم فراهم کنند.

مزارعی با بیان اینکه ما نه تنها مخالف شادی و خوشحالی مردم نیستیم بلکه شرایط را برای این امر فراهم می‌کنیم، گفت: باید توجه کنیم که ضمن شادی و خوشحالی آرامش و امنیت مردم را به هم نریزیم.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات و فروش مواد منفجره، محترقه و خطرناک در چهارشنبه آخر سال ممنوع بوده و اگر کسانی در رابطه با این موارد دستگیر شوند دستگاه قضایی برخورد جدی با آنها خواهد و ضمن بازداشت آنها تا آخر تعطیلات عید در زندان خواهند ماند.

وی خودروهایی که ایجاد مزاحمت، ترافیک کرده و با ویراژ دادن و حرکات ناشایست که در امنیت و آرامش مردم اختلال ایجاد کنند را شامل بازداشت و زندانی دانست و اضافه کرد: رسانه‌ها باید این موضوع را به خوبی اطلاع‌رسانی کرده و به گوش مردم برسانند.

این مسوول با بیان اینکه برخی از زندانیان در ایام عید درخواست تسهیلات و مرخصی دارند، تصریح کرد: به هیچ وجه به زندانیان با جرایم بالا مانند سرقت و کسانیکه سابقه تکرار جرم دارند تسهیلات و مرخصی داده نخواهد شد.

لزوم روشنایی معابر و اماکن گردشگری در ایام نوروز

مزارعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تراکم مسافر و گردشگر در ایام عید نوروز در استان، بر توجه و تکمیل روشنایی معابر و اماکن گردشگری و تفریحی توسط شهرداری تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، روشنایی معابر و اماکن تفریحی را از موارد از موارد مهم، اساسی و قابل توجه عنوان کرد و بیان داشت: اگر روشنایی بیشتر باشد احتمال وقوع جرم کمتر خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های پلیس راه و راهور، گفت: امیدواریم این نیروها مانند سال‌های گذشته حضور پررنگ داشته و با ارائه خدمات مطلوب و مناسب در انتقال فرهنگ ولایی استان در  دیگر جاها نقش موثری ایفا کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت