پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 فروردین 1396 ساعت 06:01:: شناسه خبر: 15583

تمجید استاندار از نماینده کهگیلویه بزرگ/سردار هاشمی پور همراه خوبی برای دولت تدبیر و امید است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مشکلات شهرستان های کهگیلویه بزرگ دردستورکار دولت تدبیر و امید است و درشهرستان چرام نیز این مشکلات یا در پیوست هستند ویا شروع شده اند ویا در آستانه شروع شدن می باشند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مشکلات شهرستان های کهگیلویه بزرگ دردستورکار دولت تدبیر و امید است و درشهرستان چرام نیز این مشکلات یا در پیوست هستند ویا شروع شده اند ویا در آستانه شروع شدن می باشند.
به گزارش صدای جنوب،سیدموسی خادمی در ایین کلنگ زنی بیمارستان چرام  با تمجید از عملکرد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ گفت: سردارهاشمی پور سختکوش ،پرتلاش وهمراه خوبی برای مدیران استانی ودولت تدبیر وامید است ونقش ان در تمامی طرح ها وپروژه ها چشمگیر است.
وی بابیان اینکه هاشمی پور شناخت خوبی ازمطالبات مردم  و امکانات دولت دارد خاطرنشان کرد ماموظف به همکاری و همدلی برای توسعه شهرستان های کهگیلویه بزرگ هستیم.
استاندار افزود استان ما وبویژه این شهرستان ها توسعه نیافته هستند و اگر بجای همدلی وتلاش برای رفع مشکلات دنبال تخاصم وضدیت باهم باشیم این عقب ماندگی ها بیشتر و بر مشکلات افزوده می گردد.
سیدموسی خادمی تصریح کرد سیاستم این بوده که همواره در جایی که منفعت مردم است کوتاه بیایم و حاضرم هرسختی را بپذیرم اما مشکلات مردم حل گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش در این مراسم با بیان اینکه این بیمارستان هم اکنون از سه محل مختلف دارای اعتبار است، گفت: محل اول؛ از ردیف ۱-۱۰ که ابتدا در محل پیوست بودجه ملی تصویب شد و مجوز ما برای شروع عملیاتی اجرایی از آنجاست.

دکتر موسی خادمی اظهار داشت: برای کمک به این پروژه ها از ماده ۱۸۰ نیز برای بیمارستان های در حال احداث اعتبار در نظر گرفتیم، اما متاسفانه با عدم تخصیص روبرو شد و کار جدیدی که نماینده مردم شهرستان های چهارگانه برای تحقق آن خیلی تلاش کردند، حضور بنیاد برکت در این پروژه به صورت مشارکتی با وزارت بهداشت هست که با این کار هم اکنون کلنگ زنی این پروژه انجام می شود.

وی با بیان اینکه با این سه منبع مالی و با چشم انداز خوبی که شاهد هستیم امیدواریم این بیمارستان به سرعت به نتیجه برسد.

دکتر خادمی در پایان خطاب به پیمانکار پروژه تاکید نمود: همینجا مجدد به پیمانکار پروژه تاکید می کنیم که این روزها و در فاصله زمانی کوتاه، پولی دریافت نخواهد کرد، اگر کار را شروع کرد و متعهد شد تا پیشرفت ۴۰ درصدی کار، دنبال پول نیاید! ما آماده همکاری با وی خواهیم بود و نباید پیمانکار منتظر باشد که به روال معمول پروژه در احداث این بیمارستان عمل شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت