پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اردیبهشت 1396 ساعت 19:02:: شناسه خبر: 18085

سیدباقرموسوی:

تلاش نامزدهای انتخاباتی برای افزایش یارانه نقدی مردم عقلانی نیست

سید باقر موسوی چهار شنبه شب در اجتماع هواداران حسن روحانی در یاسوج اظهار داشت: مردم دیگر فریب این گونه وعده های توخالی ، پوپولیستی و بدون پشتوانه کارشناسی را نمی خورند.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

نماینده اسبق مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش نامزدهای انتخاباتی برای افزایش یارانه نقدی مردم که پایه و بنیان آن از اساس غلط بود در شان و زیبنده ملت و راه حل منطقی و عقلانی برای رفع مشکلات و چالش های موجود نیست.

به گزارش صدای جنوب، سید باقر موسوی چهار شنبه شب در اجتماع هواداران حسن روحانی در یاسوج اظهار داشت: مردم دیگر فریب این گونه وعده های توخالی ، پوپولیستی و بدون پشتوانه کارشناسی را نمی خورند.
وی بیان کرد: عده ای که با خیال واهی می خواهند با توزیع پول، سیب زمینی و یا آرد رای مردم را بخرند، سخت در اشتباهند.
این فعال اصلاح طلب در شهرستان بویراحمد بیان کرد: مردم ایران ثابت کرده اند که هرگاه به آنان اعتماد شد بهترین و مناسب ترین تصمیم ها و انتخاب ها را در بزنگاه های حساس تاریخ این کشور گرفته اند.
وی با بیان اینکه گوش مردم دیگر از شعار و وعده های دروغین پر شده، گفت:تامین و ایجاد شغل و وعده بهبود شرایط اقتصادی بدون ارائه برنامه و راهکار شعاری بیش نیست و البته خطرناک تر و شرمسارانه تر آنکه این وعده ها بر روی صادق ترین، وفادارترین و قدرشناس ترین افراد این کشور یعنی محرومان و مستضعفان متمرکز شده است.
موسوی انتخابات را فراتر از وظیفه و تکلیف انسانی دانست و گفت: انتخابات و تعیین سرنوشت، حق این مردم است و البته این رای، حضور و انتخاب کردن نیز مشروط است.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برخی نارضایتی ها از کارکرد نامناسب این روزهای صدا و سیما به عنوان رسانه ملی مطرح است که مسئولان و متولیان امر در این رسانه باید در عمل ثابت کنند که به عنوان رسانه ای بی طرف زبان گویای همه مردم و ملت ایران هستند.
این نماینده مجالس پنجم و ششم در مجلس شورای اسلامی همچنین نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی را از سرمایه های عظیم و متعلق به تک تک ملت و خانواده های ایران اسلامی دانست و ابراز امیدواری کرد که این نیروها نیز در عرصه حساس انتخابات استقلال خود را حفظ کنند.
وی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و شرایط حاکم قومیتی و عشیره ای حاکم بر استان کهگیلویه و بویراحمد را یادآور شد و افزود که ضمن حفظ جایگاه و کرامت هویت تاریخی، خانوادگی و قبیله ای، اما باید افرادی را برای مدیریت شهری انتخاب و گزینش کرد که دارای تجربه، تخصص و تعهد کافی برای خدمت رسانی به شهروندان باشند و رعایت عدالت و مبارزه بی امان با فساد را سرلوحه کار خود قرار دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت