پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 خرداد 1396 ساعت 00:03:: شناسه خبر: 19131

کمک ۱۵۰ میلیون ریالی خیرین و داوطلبان هلال احمر کهگیلویه در طرح همای رحمت

طرح همای رحمت جمعیت هلال احمر کهگیلویه در روستاهای محروم اکبراباد و چیر اجرا شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

طرح همای رحمت طرحی است که همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و با هدف رفع نیازهای محرومان در این ماه همزمان باسراسر کشور توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر در شهرستان کهگیلویه اجرا می شود و تا کنون بسته های حمایتی نیز در قالب این طرح میان نیازمندان روستاهای چیر و اکبراباد توزیع شده است.

سید عادل رهبریان گفت: ۳۰۰ بسته غذایی به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیون ریال در ایام ماه مبارک رمضان بین نیازمندان، محرومان، بیماران صعب العلاج و زنان بی سرپرست توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان به مانند سال های قبل با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در مسیر اشاعه فرهنگ داوطلبی و تحقق بخشیدن به شعار نوع دوستی، طرح ملی همای رحمت را اجرا کرد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر هر ساله در ماه مبارک رمضان با بهره مندی از همت والا و دستان توانای خیران برای دستگیری از نیازمندان کم برخوردار و محرومان جامعه، طرح ملی همای رحمت را با رویکرد گستراندن سفره های مهربانی و توزیع بسته های غذایی بین اقشار نیازمند اجرا می کند.

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه تصریح کرد: همه ساله در قالب طرح همای رحمت، از توان افراد خیر و نیکوکار برای کمک به نیازمندان و جامعه هدف مورد نظر در این طرح کمک گرفته می شود.

وی خاطر نشان کرد: مشارکت عموم مردم و نیکوکاران منطقه در این طرح، الگو گرفته از سیره مولای متقیان حضرت علی (ع) است که نیازمندان جامعه را یاری می‌ رسانند.

رهبریان گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلویه با جمع آوری کمک های خیران و مردم نوع دوست شهرستان از جمله برنج، روغن نباتی، ماکارونی و خرما نسبت به تهیه بسته های حمایتی و توزیع آنها بین نیازمندان اقدام کردند.
رهبریان درپایان اظهارداشت:تعدادی البسه و کفش نیز مابین نیازمندان توزیع شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت