پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 تیر 1396 ساعت 15:04:: شناسه خبر: 19552

معاون عمرانی استانداری:

تغییر زمان افتتاح بیمارستان یاسوج/۴۰۰ میلیارد ریال برای اتمام پروژه جاده پاتاوه-دهدشت اختصاص داده شد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال برای اتمام پروژه جاده ارتباطی پاتاوه به دهدشت اختصاص داده شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست بررسی پروژه‌های عمرانی استان کهگیلویه وبویراحمد عصر امروز برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب ، پژمان نیک اقبالی  با اشاره به اینکه پروژه فرودگاه یاسوج، بیمارستان ۲۷۴ تختخوابی مرکز استان ، پروژه پاتاوه ـ دهدشت و عملیات آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه بزرگ از جمله پروژه‌های حیاتی استان است، اظهار داشت: مسئولان استان توجه ویژه‌ای به این پروژه‌ها دارند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعطیلی فرودگاه یاسوج و سئوالات رسانه‌ها مبنی بر تاثیر تعطیلی این فرودگاه بر توسعه استان، عنوان کرد: تعطیلی فرودگاه برای عملیات تطویل باند به استان ضرر نمی‌زند بلکه توسعه استان را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه پیمانکار فرودگاه به مدت ۳ ماه برای تطویل باند فرودگاه را تعطیل کرده است، ابراز کرد: تعطیلی سه ماه فرودگاه زمان زیادی است و مشکلاتی برای رفت و آمد مردم و مسئولان در پی دارد و امید است این پروژه تا قبل از هفته دولت به اتمام برسد که با حضور وزیر راه در این هفته به بهره‌برداری برسد.

نیک‌اقبالی تصریح کرد: با تطویل باند فرودگاه یاسوج طول باند از ۲ هزار و ۶۰۰ متر به ۳ هزار و ۲۰۰ متر و عرض باند از ۴۵ متر به ۶۰ متر افزایش پیدا می‌کند که با انجام این کار شاهد افزایش تعداد پروازها در فرودگاه یاسوج خواهیم بود به طوری که پرواز در عصرها و شب‌ها نیز به لیست پرواز استان اضافه می‌شود.

وی با اشاره به پروژه جاده ارتباطی پاتاوه ـ دهدشت ابراز کرد: براساس آخرین بازدید قرار بود این پروژه پایان سال ۹۶ به اتمام برسد اما با شرایط موجود امکان بهره‌برداری از این پروژه در پایان سال وجود ندارد و از سوی دفتر مقام معظم رهبری مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافته است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قرار بود بیمارستان شهر یاسوج در هفته دولت افتتاح شود، گفت: به علت وجود مشکلات این پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت