پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 تیر 1396 ساعت 12:04:: شناسه خبر: 19761

به همت اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه؛

پروژه پارک اسکان دهدشت طی یک ماه آینده به بهره برداری می رسد+تصاویر

بهره برداری از پارک اسکان دهدشت علاوه بر اشتغالزایی ،خدمات رسانی به مسافران وگردشگران را سرعت می بخشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه امروز همراه باخبرنگاران این شهرستان از روند عملیات احداث پارک اسکان در ورودی شهردهدشت بازدید کرد.
به گزارش صدای جنوب،سیاوش زمان در این بازدید اظهارداشت: ایجاد پارک اسکان در ورودی دهدشت یکی از برنامه‌های اداره میراث فرهنگی در راستای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران است که بااعتبار ۸ میلیاردریالی تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
زمان افزود: فاز یک این طرح طی یکماه آینده افتتاح و دراین فاز ۳۶ سکو،۸ سرویس بهداشتی،نمازخانه، آب خوری و ظرفشویی،فضای سبز و پارکینگ باظرفیت ۸۰ خودرو  پیش بینی شده است.
وی گفت: در زمینه احداث پارک اسکان توجه ویژه ای به آداب ورسوم مردم این دیار شده است.
این مسیول ادامه داد:ساخت سفره هفت سین با طراحی جالب ونمادین همراه با آرم ماندگار اداره میراث فرهنگی صنایع دستی زیبایی این پارک رابرای مردم وگردشگران دوچندان خواهد کرد.
سیاوش زمان بااشاره به پیشرفت همزمان فاز ۲ این مجموعه نیز گفت:آلاچیق،سالن امفی تئاتر روباز جهت انجام کارهای فرهنگی باظرفیت ۳۰۰ نفر ،جانمایی بازارچه دایمی صنایع دستی با هدف اشتغالزایی و احداث ۱۸ سکو از جمله امکانات موجود در این فاز است.
وی گفت: در تمامی این بخش ها مصالح بومی بکاررفته که علاوه بر صرفه جویی،بر بافت شناسی نیز تاکید نموده ایم.
رییس اداره میراث فرهنگی کهگیلویه باانتقاد از نصب إلمان های طراحی شده در ورودی های دهدشت توسط شهرداری تاکید نمود در جهت توجه به خواست افکارعمومی المانی که در این پارک نصب شده وهیچگونه همخوانی ومناسبتی بافرهنگ و جغرافیای مردم کهگیلویه نیز ندارد  احتمالا جمع آوری خواهد شد.

برپایه گزارش خبرنگارصدای جنوب ،عملیات اجرایی پروژه پارک اسکان دهدشت در تاریخ ۱۹ خرداد ۹۶ آغاز و زودتر از پیش بینی ها در یک ماه اینده افتتاح می شود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت