پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 تیر 1396 ساعت 16:04:: شناسه خبر: 20045

غیبت بحث برانگیز تاجگردون در شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد

عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ و غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در نشست شورای برنامه ریزی استان حضور داشتند.

پایگاه خبری صدای جنوب :

شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این نشست حضور نداشت.

به گزارش صدای جنوب ، شورای برنامه ریزی به عنوان یکی از مهمترین نشست های استانی در روز جاری در حالی برگزار شد که غلامرضا تاج گردون غایب بزرگ این جلسه بود.

در این نشست که همواره با حضور مسولان ارشد استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود برای توزیع اعتبارات استان و استفاده صحیح از منابع تصمیم گیری می شود.

ریییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در حالی در این نشست حاضر نشد که در استان حضور داشت و با انتشار عکسی از بافت فرسوده گچساران در اینستاگرامش از حضور خود در استان خبر داد.

گفتنی است تاج گردون در سالهای اخیر تلاش زیادی برای افزایش بودجه استان از خود نشان داده بطوریکه بودجه استان به رقم بی سابقه یک هزار میلیارد تومان رسید.

عدم حضور  تاج گردون به عنوان نماینده گچساران و باشت در این نشست ابهامات زیادی را در پی دارد و شاید با عدم حضورش در این نشست به نوعی به برخی از معترضان نحوه توزیع اعتبارات استانی واکنش نشان داد.

به هر حال مشخص نیست تاج گردون در این نشست غیبت داشته یا قهر کرده است.

عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ و غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در نشست شورای برنامه ریزی استان حضور داشتند.خبردنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت