پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 مرداد 1396 ساعت 19:05:: شناسه خبر: 20316

بخشدار سرفاریاب خبر داد:

بازگشایی جاده باغچه سادات -سرفاریاب با حضور به موقع نیروهای راهداری و هلال احمر

جاده کوهستانی و پرتردد باغچه سادات – سرفاریاب به طول حدود ۱۷۰ کیلومتر یک جاده مهم است که شهرستان کهگیلویه را به جاده اصلی پاتاوه – دهدشت و همچنین اصفهان و مرکز کشور متصل می‌کند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

باران ناگهانی و سیل آسا در جاده یاسوج به دهدشت (باغچه سادات سرفاریاب) کهگیلویه وبویراحمد سبب جاری شدن سیل، طغیان رودخانه و مسدود شدن این جاده پرتردد شد که کار امداد رسانی و بازگشایی آن توسط نیروهای هلال احمر و راهداری به خوبی انجام گرفت.

بخشدار سرفاریاب درهمین زمینه به صدای جنوب گفت که بارش ناگهانی در این جاده و منطقه جوخانه که با طغیان رودخانه همراه بود سبب مسدود شدن یکی از پل های کوچک در مسیر شد.
غلام حسن آتش سودا، علت مسدود شدن پل را وجود سنگ و گل و لای همراه با طغیان رودخانه به دهانه پل و جاده دانست و اظهار داشت که نیروهای راهداری به سرعت جاده را بازگشایی نمودند.

بخشدار سرفاریاب با اشاره به وجود پیچ های خطرناک و نقاط حادثه خیز در این جاده پرتردد خواستار همکاری و توجه ویژه مسئولان امر و اداره کل راه و شهرسازی برای اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز در این جاده شد.
وی گفت که البته عملیات اجرایی برای حذف برخی نقاط حادثه خیز به طول حدود سه و نیم کیلومتر این جاده با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال از دهه فجر پارسال آغاز شده که روند اجرای آن به کندی پیش می رود.

جاده کوهستانی و پرتردد باغچه سادات – سرفاریاب به طول حدود ۱۷۰ کیلومتر یک جاده مهم  است که شهرستان کهگیلویه را به جاده اصلی پاتاوه – دهدشت و همچنین اصفهان و مرکز کشور متصل می‌کند.
سالانه به ویژه در فصل های بهار و تابستان جمعیتی افزون بر هفت هزار نفر از روستائیان و عشایر شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و چرام در حاشیه این جاده سکونت دارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت