پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 مرداد 1396 ساعت 21:05:: شناسه خبر: 20321

اشتغالزایی ۴۰۰ نفری مجتمع تفریحی -تجاری خلیج فارس در یاسوج

عملیات گودبرداری مجتمع خلیج فارس در حال اتمام است و در آینده نزدیک عملیات اجرای آن نیز شروع می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا درمجلس شورای اسلامی در بازدید از محل احداث مجتمع تفریحی و تجاری خلیج فارس در یاسوج گفت: با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی در یکی از موقوفات بدون استفاده اداره کل اوقاف و امور خیریه در میدان هفت تیر شهر یاسوج یک مجتمع رفاهی، تفریحی، تجاری و اقامتی احداث می شود.

به گزارش صدای جنوب،غلاممحمد زارعی افزود: عملیات گودبرداری این مجتمع در حال اتمام است و در آینده نزدیک عملیات اجرای آن نیز شروع می شود.

وی اعتبارپیش بینی شده برای ساخت این مجتمع رفاهی و تجاری ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی سرمایه گذار اعلام کرد و گفت: این مجتمع در۱۰طبقه ساخته می شود که سه طبقه از این طبقات برای ایجاد فضای پارکینگ خودرو و ۷ طبقه برای احداث مکانهای رفاهی، تفریحی، تجاری و اقامتی پیش بینی شده است.
زارعی مدت زمان تکمیل و بهره برداری این مجتمع را ۲ سال اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از آن برای بیش ۴۰۰ نفر بصورت مستقیم شغل پایدار و برای بیش از ۳۰۰ خودرو فضای پارکینگ ایجاد خواهد شد.
حجت الاسلام جنتی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: مساحت زمین این مجتمع تجاری و رفاهی سه هزار و ۴۰۰ متر مربع و فضای احداث بنا در این زمین نیز بیش از ۲۶ هزار متر مربع است.
وی با بیان اینکه ۸۵ درصد عملیات خاکبرداری این مجتمع اجرا شده است افزود: با بهره برداری از این مجتمع زمینه اشتغال مستقیم و غیره مستقیم بیش از هزار نفر در شهر یاسوج فراهم می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت