پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مرداد 1396 ساعت 07:05:: شناسه خبر: 20622

با صدور پیامی:

معاون پشتیبانی ومنابع استانی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی روز خبرنگار را تبریک گفت

دکتر مهرجو معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی به مناسبت ۱۷ مردادروزخبرنگار ،این روزراتبریک گفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی به مناسبت ۱۷ مردادروزخبرنگار ،این روزراتبریک گفت.

درپیام تبریک دکترابراهیم مهرجو امده است:

۱۷مرداد روز آگاهی و آگاهی بخشی است ، روزی برای پاسداشت سخت کوشی مجاهدت گونه و تعهد استوار خبرنگاران شریف و شجاع ایران اسلامی در نشر منصفانه و متوازن حقایق و اطلاعات به هم میهن نان خود در  اقصی نقاط ایران عزیز.
۱۷ مرداد روز انسان هایی است که در کار ساختن جهانی آگاه و بالنده و به دور از هرگونه ظلم و ستم، سترگ و زیبا، اما سخت نوشتن و پرده برداشتن از ناآگاهی و بی‌خبری هستند
روز اندیشمندان متعهد و تلاشگری که دقت، صحت، سرعت، صداقت، امانت و عدالت را سرلوحه کار خود قرار داده و در راستای انتشار اخبار و اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نورزیده و گاهی از جان خویش نیز در این مسیر می گذرند.
امروز در عصر دانایی میل به دانستن وآگاهی لحظه ای شده است و جوهره وجودی انسانها را دانایی وآگاهی تشکیل می دهد که در این بین رسانه ها  به عنوان رکن چهارم دموکراسی نقش محوری وکلیدی دارند
رسانه ها با توزیع مناسب و به موقع اطلاعات بین گروه های مختلف جامعه و بین مردم و مسئولان مسیر توسعه کشور را هموارتر می کنند .

خبرنگاران ضمن انتقال دقیق و مسئولانه عملکردها و برنامه های مسئولان به مردم، خواسته ها و مشکلات آنان را منصفانه و بی ملاحظه به مدیران کشور منتقل می کنند.
روز خبرنگار روز حق گویی، حق جویی و روز پاسداشت قلم که مصادف با سالروز شهادت یکی از شجاع ترین خبرنگاران شریف ایرانی در راه ایفای رسالت حرفه ای است بر مجاهدان عرصه اطلاع رسانی و اصحاب شریف رسانه در استان زیبا وچهار فصل کهگیلویه وبویراحمد و اقصی نقاط ایران عزیز گرامی باد.
امیدوارم خبرنگاران همواره خبر را به زیور صدق و راستی آراسته و در انعکاس صادقانه اخبار و اطلاعات پرتوان و کوشا باشند  وتوفیق خدمت به مردم را در این راه حساس و پرخطر  قدر بدانند .
از درگاه قادر متعال  برای خبرنگاران عزیز در مسیر اطلاع ‏رسانی صحیح و دقیق و فارغ از نفسانیت و تعلقات مادی و دسته‏ بندی‏ های سیاسی  عزت وسربلندی و توفیق روز افزون مسئلت می نمایم

مهرجو
معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت