پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 مرداد 1396 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 20822

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد:

ناامیدی از آینده مهمترین دلیل خودکشی جوانان است

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سالجاری یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد از افزایش چهار هزار وسیله نقلیه در این استان در یکسال گذشته خبرداد و این افزایش را باتوجه به وضعیت جاده ای نگران کننده دانست.

به گزارش صدای جنوب، سردار مهدی انصاری در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه ها بمناسبت روز خبرنگار در سالن بصیرت نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زیرساخت ها برای وجود این تعداد وسیله نقلیه در یکسال وجود ندارد و اکنون همکاران ما با مشکلات زیادی در حوزه ترافیکی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد بدلیل ظرفیت های متعدد گردشگری شاهد ترددهای بیشتری نسبت به سایر شهرهای استان است, اظهارداشت: اگر پل سوم و چهارم بشار یاسوج افتتاح نشود بطورحتم مشکلات کنونی دوچندان می شود.

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد. افزود: آنچه ما می بینیم این است که پل سوم بشار یاسوج بعد از شهریورماه افتتاح می شود و امیدوارم اینطور شود تا شاهد کاهش ترافیک در این محدوده باشیم.

انصاری در بخشی از سخنان خود تعداد معتادان در کهگیلویه و بویراحمد را هشت هزار و ۱۰۰ معتاد عنوان و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۰۰ معتاد تزریقی هستند.

وی از راه اندازی و فعال بودن کمپین های ترک اعتیاد در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و یادآورشد: میزان کشفیات مواد مخدر در سالجاری نسبت بمدت مشابه سال قبل رشد ۲۴ درصدی دارد.

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سالجاری یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده است.

انصاری در پاسخ به این سوال که آیا کسانی که در یکی از روستاهای کهگیلویه بزرگ اقدام به مجروح نمودن ماموران انتظامی کردند دستگیر شدند؟ ادامه داد: ضاربان تاکنون دستگیر نشده اما قول می دهم دستگیرشان کنیم و به پای میز محاکمه بنشانیم شان.

وی گفت: تا انتقام نگیریم دست بردار نخواهیم بود و بااقتدار تمام انتقام مان را خواهیم گرفت و آنان را تحویل دستگاه عدالت می دهیم.

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بااظهار تاسف از وقوع برخی تصادفات و کشته شدگان هم استانی ها, اظهارداشت: در سالجاری شاهد کاهش یک درصدی تلفات جاده ای هستیم.

انصاری از کاهش ۱۰درصدی سرقت ها در کهگیلویه و بویراحمد طی سالجاری هم خبرداد و ادامه داد: ۶۷ درصد نیز شاهد کاهش سرقت های مسلحانه ای بودیم.

وی از دستگیری سارقان ۱۲ دستگاه ترانسفورماتور برق در کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و یادآورشد: این سارقان سال ها پیش اقدام به سرقت نموده که چندروز پیش دستگیر شدند.

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش خودکشی ها در ۲ سال گذشته در این استان هم خبرداد اما به آمار تعداد خودکشی ها اشاره ای نکرد.

انصاری گفت: متاسفانه در ۲ ساله اخیر شاهد افزایش خودکشی جوانان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بوده که برای همه ما نگران کننده است.

وی بابیان اینکه خودکشی ها درد سنگینی بر گرده های همه ما است, تصریح کرد: ناامیدی از آینده مهمترین دلیل خودکشی ها بوده است.

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: فقر اقتصادی, بیکاری و شکست های عشقی دیگر ملاک های خودکشی جوانان و نوجوانان در استان است.

انصاری باتشریح خودکشی های صورت گرفته, تصریح کرد: نرخ خودکشی ها در فصول مختلف سال تغییر می کند و این نرخ هم در شهرستان ها متفاوت است.

در پایان این مراسم از خبرنگاران تجلیل شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت