پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مرداد 1396 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 20897

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمدخبرداد:

تعهد ۴ هزار اشتغال روستائی با ۷۳۰ میلیارد ریال درسال ۹۶

سهم اشتغال طرح ‌های مورد تایید کمیته امداد یک هزار و ۶۷۶ مورد، بسیج سازندگی یک هزار و ۱۳۷ طرح و امور عشایر ۴۴۰ طرح است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از تعهد ایجاد ۴ هزار و ۵۵ فرصت شغلی حوزه روستایی تا پایان سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش صدای جنوب،پژمان نیک‌اقبالی در جلسه طرح ارتقاء تولید و توسعه اشتغال پایدار روستایی استان به ایجاد ۳ هزار و ۴۸۶ فرصت شغلی در این طرح طی سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: ایجاد مشاغل خرد در سال گذشته و سال جاری موجب شده که در ارزیابی‌ های جدید شاهد کاهش چشمگیر نرخ بیکاری در استان باشیم.
نیک اقبالی به جمعیت نزدیک به ۳۰ هزار نفری بیکار استان اشاره کرد و گفت: کاهش چشمگیر نرخ بیکاری ۴/۴ به دلیل ایجاد اشتغال در بخش‌ های عمرانی، صنعتی و مشاغل خرد بوده است.
معاون عمرانی افزود: ایجاد اشتغال بخصوص اشتغال پایدار از سیاست‌ های کلان نظام و دولت بوده و در دستور کار قرار دارد.
وی عنوان کرد: تعهد استان برای ایجاد اشتغال در سال گذشته ۴ هزار و ۳۱۹ مورد شغل بوده که از این تعداد ۳ هزار و ۴۸۶ شغل در مناطق روستایی ایجاد شده است.
نیک‌اقبالی از ایجاد ۶۰۰ فرصت شغلی طی سال جاری خبر داد و گفت: بیش از ۸۰ میلیارد ریال برای ایجاد این میزان فرصت شغلی در استان هزینه شده است، ضمن اینکه تا پایان سال جاری باید ۴ هزار و ۵۵ فرصت شغلی با اعتبار ۷۳۷ میلیارد ریال در این حوزه فراهم شود.
معاون عمرانی استانداری بیان کرد: سهم اشتغال طرح ‌های مورد تایید کمیته امداد یک هزار و ۶۷۶ مورد، بسیج سازندگی یک هزار و ۱۳۷ طرح و امور عشایر ۴۴۰ طرح است.
نیک اقبالی به تفاهم ‌نامه بین استانداری، بنیاد مستضعفان و دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری اشاره کرد وگفت: تعهد بانک سینا در این تفاهم ‌نامه سه جانبه ۲۰۰ میلیارد ریال بوده که بیش از ۵۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده بقیه تعهد است و استان رتبه‌ اول به لحاظ پرداختی بانک سینا را در دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت