پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 شهریور 1396 ساعت 08:06:: شناسه خبر: 21536

انتقاد مجدد امام جمعه چرام به تغییر رنگ لباس مدارس در جمع نمازگزاران عید قربان/مردم ناراضی اند

خطیب جمعه چرام اظهار کرد:من واهمه و ترس از بیان واقعیت‌ها و حمایت از محرومین ندارم و زمانی احساس رضایت می‌کنم که درد مردم را بگویم نه اینکه مسئولی از من راضی باشد.

به گزارش صدای جنوب،حجت الاسلام سید نورالله افشار در جمع نمازگزارن عید قربان و مسئولان ارشد دولت در شهرستان بیان کرد:باز هم تاکید می‌کنم تعویض رنگ لباس مدارس شهر در این شرایط نامناسب اقتصادی کار اشتباهی بوده است.

 

وی افزود:خانواده‌هایی که مرتب مراجعه می‌کنند و توان مالی ضعیفی دارند و اقرار می کنند لباس های سال گذشته فرزندانشان نو و تمیز است و آنها را برای امسال نگه داشته بودند .
امام جمعه چرام در ادامه عنوان کرد:این خانواده ها میگویند،توان خرید لباس جدید را نداریم باید علت این کار روشن شود.

 

افشار اضافه کرد: توجیهاتی که ذکر کرده اند والدین را قانع نکرده است در خوشبختانه ترین حالت اگر عده ای ذینفع نباشند،بد سلیقگی صورت گرفته است.

 

وی گفت:باید خانوارهای نیازمند از پرداخت پول لباس جدید معاف شوند خانواده‌هایی که چند فرزند دارند و در ابتدای سال تحصیلی باید کیف ،کفش ،کتاب ،دفتر و غیره برای فرزندانشان تهیه کنند .

 

خطیب جمعه چرام اظهار کرد:من واهمه و ترس از بیان واقعیت‌ها و حمایت از محرومین ندارم و زمانی  احساس رضایت می‌کنم که درد مردم را بگویم نه اینکه مسئولی از من راضی باشد .

 

افشار تصریح کرد:سنت قربانی کردن که از ابراهیم خلیل به یادگار مانده مورد توجه رسول خدا و ائمه اطهار بوده است.در این روز صله رحم کنیم با خویشاوندان در ارتباط باشیم و ارتباط برقرار کنیم .چرام

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت