پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 شهریور 1396 ساعت 15:06:: شناسه خبر: 21587

چوبه دار در انتظارسارقان مسلح طلافروشی در گچساران

سارقان مسلح طلافروشی گچساران در صورت دستگیری و محاکمه در محل وقوع جرم ودر ملاء عام به دار مجازات آویخته می شوند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد در جلسه ستاد جرائم که درپی حادثه سرقت مسلحانه از طلافروشی گچساران برگزار شدگفت:جامعه برای اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت ناامن می شود و این افراد هیچ گاه در امنیت نخواهند بود.

حجت الاسلام مزارعی به صدور احکام قاطع برای مخلان نظم و امنیت اشاره کرد و از قضات خواست بدون کمترین تخفیفی احکام قاطع را برای افراد شرور صادر کنند و ذره ای در صدور احکام قانونی کوتاهی نکنند.
مزارعی با اشاره به سرقت مسلحانه هفه گذشته در گچساران که منجربه کشته و مجروح شدن سه نفر شد گفت: این پرونده به صورت ویژه در حال رسیدگی و پیگیری است.
وی با بیان اینکه کسانی که موجب رعب و وحشت در جامعه  میشوند، محارب هستند گفت: بر اساس احکام اسلامی افراد محارب به دار مجازات آویخته می شوند.
ریس کل دادگستری استان گفت سارقان مسلح طلافروشی گچساران پس از دستگیری و محاکمه در محل وقوع جرم ودر ملا عام به دار مجازات آویخته می شوند.
فرمانده انتظامی استان نیز گفت: تلاش نیروی های انتظامی و امنیتی برای دستگیری عاملان سرقت مسلحانه در گچساران در حال انجام است.
سردار مهدی انصاری با بیان اینکه یک گروه ویژه متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه در حال پیگیری هستندافزود: کارهای خوبی انجام شده و به زودی خبر شناسایی و دستگیری در این زمینه به مردم اعلام می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت