پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 شهریور 1396 ساعت 19:06:: شناسه خبر: 21695

رئیس سازمان امور عشایر ایران به کهگیلویه و بویر احمد سفر می کند+جزئیات

رئیس سازمان امور عشایر ایران به همراه جمعی از معاونان خود به کهگیلویه وبویراحمد سفر می کند.

مدیرکل روابط عمومی و  امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهارمین مسئول کشوری در ده روز اخیر، فردا(چهارشنبه) به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.

به گزارش صدای جنوب، سید محمد تقوی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از سفر جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حال قرار است فردا کرمعلی قندالی رییس سازمان امور عشایر کشور به همراه بهرام میراخورلی مشاور و مدیر حوزه ریاست سازمان امور عشایر ایران، سیاوش احمدی میرقاید مدیرکل دفتر امور هماهنگی و ساماندهی سازمان امور عشایر. علی اسفندیاری مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان امور عشایر ایران به کهگیلویه و بویر احمد سفر کنند.

تقوی بیان کرد: این روزها کهگیلویه و بویراحمد محل تردد و رفت‌وآمد مسئولان ملی است که بدون شک توسعه همه‌جانبه، شناساندن ظرفیت‌ها و توجه ویژه به استان از مزایای این سفرها است.

وی افزود: رئیس سازمان امور عشایر کشور علاوه بر دیدار با عشایر و بررسی مطالبات و مشکلات آنان و برخی نشست‌های تخصصی، قرار است فردا ساعت ۱۰ صبح با حضور در نشست شورای عشایر استان با حضور خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی به بررسی نیازمندی‌ها، مطالبات و خواسته‌های عشایر استان بپردازند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت