پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 شهریور 1396 ساعت 12:06:: شناسه خبر: 22272

تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مراسم تکریم و معارفه استانداران با حضور وزیر کشور

دکتر علی محمد احمدی استاندارجدیدکهگیلویه وبویراحمد باصدورپیامی ازاستقبال مردم ومسیولان در آیین تکریم ومعارفه استانداران باحضوروزیرکشور قدردانی نمود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندارجدیدکهگیلویه وبویراحمد باصدورپیامی ازاستقبال مردم ومسیولان در آیین تکریم ومعارفه استانداران باحضوروزیرکشور قدردانی نمود.

در پیام تقدیر علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد خطاب به اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران،جانبازان، مسئولان دستگاههای اجرایی، سازمانها، نهادها، نیروهای امنیتی،نظامی و انتظامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس و ستایش خداوند بزرگ و بلند مرتبه را که بار دیگر فرصت خدمت و تلاش در گوشه ای دیگر از این سرزمین مقدس را به اینجانب ارزانی داشته و مهمتر آنکه این بار نیز حضور در یکی از استانهای زاگرس نشین و جنوبی با مردمانی شریف، نجیب و سلحشور مقدر شده است.
استان زرخیز و سرشار از منابع عظیم طبیعی و انسانی کهگیلویه و بویراحمد همواره در مقاطع حساس و دوران مختلف انقلاب شکوهمند اسلامی حماسه ساز شد وهمواره خوش درخشید.
بی شک باید حضور حماسی و مدبرانه مردمان این دیار در همه میادین و عرصه ها را که همواره همچون گوهری درخشان بر تارک میهن اسلامی می درخشد و نشان از خرد ورزی و آگاهی غیور مردان و مردان و زنان با بصیرت این دیار دارد و تحقق واقعی حکومت مردم سالاری دینی را به منصه ظهور می رساند، به فال نیک گرفت و بر آن صحه گذاشت و به عنوان حرکتی رو به جلو از آن یاد کرد.
پس از رای اعتماد هیات محترم دولت به اینجانب و واگذاری مسئولیت خطیر و سنگین نماینده ارشد دولت در استان، بر خود واجب و لازم می دانم تا با بهره مندی از همه توان و ظرفیتهای معنوی، علمی و ارتباطی خود زمینه رشد و تعالی این منطقه و توسعه همه جانبه آن را فراهم نموده و در این راه مقدس از هیچ تلاشی و همتی دریغ نکنم.
در نهایت بر اساس حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» بر خود لازم می دانم از همه مردم قدر شناس و فهیم استان، مسئولان دستگاههای اجرایی، سازمانها، نهادها، دستگاه قضایی،صداوسیما، اعضای شورای تامین ، فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات به ویژه امام جمعه محترم یاسوج ، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی اصحاب رسانه و خبرنگاران که در روز مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید حضور داشته‌اند و با حضور ارزشمند خود برگ زرین دیگری را رقم زدند کمال قدردانی و تشکر را داشته باشم .
از خداوند بزرگ توفیق روز افزون همه عزیزان و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی در همه عرصه ها را خواهانم و امیدوارم بتوانیم در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و سیاستهای دولت تدبیر و امید هر روز بیش از پیش در راه خدمات رسانی صادقانه و بی منت به مردم قدر شناس استانمان موفق و موید بوده و در این مسیر ثابت قدم باشیم.

و من الله توفیق

علی محمد احمدی/ استاندار کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت