پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 شهریور 1396 ساعت 19:06:: شناسه خبر: 22617

سیدموسی خادمی در مراسم رژه نیروهای مسلح لرستان:

ایستادگی ما در مقابل زورگویی های نظام سلطه ریشه در دفاع مقدس دارد

سیدموسی خادمی اظهارداشت:مبارزه با سلطه و مقاومت در مقابل سلطه‌گران، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان محور ارزش‌هایی است که به ‌خوبی در دفاع مقدس تجربه کردیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار لرستان صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که در میدان کریم‌خان زند خرم‌آباد برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان تجلی کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا است.

سیدموسی خادمی با تأکید بر این که دفاع مقدس با همه عظمتش یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخ ایران بوده است که همه ایثارگری‌های ملت ایران در این دوره خود را نشان داد، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری آنچه در نیم روز عاشورا اتفاق افتاد حماسه‌ای بود که مشابه آن نبوده است وبه تعبیر زیبای امام خمینی(ره) که فرمودند جنگ و دفاع مقدس برای ما نعمت است بهتر می‌توانیم به سخن امام راحل پی ببریم.

استاندار لرستان اظهار داشت: جنگ در معنای عادی خود جز ویرانی و از بین رفتن انسان‌ها چیز دیگری نیست ولی امام هوشمند انقلاب اسلامی جنگ را نعمت دانست و قدرت پیش‌بینی و درک آینده‌ای که داشت به ما نشان می‌دهد چه تیز بینانه این جمله را گفتند.

خادمی با بیان این که دفاع مقدس به ما درس خودباوری داد،گفت: دفاع مقدس به ما درس داد که روی پای خود بایستیم و نباید به دیگران وابسته بود اگر امروز می‌بینیم در همه صحنه‌ها استقلال خود را حفظ کرده‌ایم بخش عمده‌ای از آثار عملی دفاع مقدس بوده است چرا که دفاع مقدس  به ما آموخت که با ظلم نمی‌شود مدارا کرد بلکه باید با ظلم مبارزه کرد و نباید کوتاه آمد.

به گفته وی اگر در مقابل ظالمان کوتاهی کنیم آن‌ها جلوتر خواهند آمد، اگر امروز در مقابل زیاده‌گویی‌ها و زورگویی‌های نظام سلطه می‌ایستیم این ایستادگی ریشه در دفاع مقدس، تکنولوژی و صنایع دفاعی دارد.

استاندار لرستان با بیان این که قدرت‌هایی به‌ ظاهر مادی توان تهدید ما را ندارند،تصریح کرد: ملت ایران با نیروهای مسلح و با رهبری فرهیخته اجازه نمی‌دهد کسی ما را تهدید کند.

خادمی،دفاع مقدس را یک نعمت بزرگ دانست که هرسال باید بهتر از سال قبل این حماسه را گرامی بداریم،گفت: گرامی‌ داشت هفته دفاع مقدس، گرامی‌داشت ارزش‌های انقلاب است و اگر بخواهیم انقلاب را حفظ کنیم باید ارزش‌ها را نیز حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: مبارزه با سلطه و مقاومت در مقابل سلطه‌گران، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان محور ارزش‌هایی است که به ‌خوبی در دفاع مقدس تجربه کردیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت