پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مهر 1396 ساعت 05:07:: شناسه خبر: 22681

در اولین روز کاری؛

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز در اولین روز کاری با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج به شهدای این شهر ادای احترام کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی در دومین روز از هفته دفاع مقدس و تقارن هفته ایثار و فداکاری با ماه محرم و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بهار علم و دانش با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج علاوه بر ادای احترام به آلاله های سرخ و قهرمانان دوران هشت سال دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره آنان، با آرمانهای امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای والا مقام تجدید پیمان کرد و با نثار گل بر مزار مطهر وارثان واقعی انقلاب بر ادامه راه آنان و حرکت در مسیر و سیره عملی رهروان نهضت حسینی تاکید کرد.

علی محمد احمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آرامش امروز را مدیون خون شهدا هستیم.

استاندار افزود: شهدا با جانفشانی و رشادت و ایثار از جان خود گذشتند، و انها با خلوص نیت و بدون چشم داشت به زرق و برق دنیا تنها با هدف پاسداری از ناموس و کشور خود پای در عرصه‌های نبرد با دشمن نهادند.

احمدی با بیان این‌که استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و ۸۰۸ شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلام کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای استان کهگیلویه و بویراحمد در همه زمینه‌ها گفت: در بحث اقتصادی باید کاری جهادی کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا بتوانیم از منابع استان و فرزندان توسعه یافته آن برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد استفاده کنیم.

این مسؤول در ادامه افزود: باید با نگاه به درون استان نقاط قوت خود را شناسایی کرده و آن‌ها را برای توسعه بسیج کنیم و سپس نقاط ضعف را احصا کرده و در پی رفع آن‌ها باشیم.

این مسؤول ارشد اجرایی در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: متأسفانه یکی از مشکلات ر کشور و در استان‌هایی مثل ما طرح‌های عمرانی نیمه تمام است که به دلیل محدودیت مالی و منابع تاکنون بی‌سرانجام بوده‌اند و باید فکری به حال آن‌ها کنیم.

احمدی در ادامه افزود: از مشکلات دیگر استان بحث بیکاری است که برای چاره جویی آن باید قبل از هر چیز مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را برطرف کنیم تا کار و تولید ایجاد شود.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود به موضوعات اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: نباید از این موضوعات غافل شویم چرا که حوزه فرهنگ پیش نیاز و زیر ساخت اصلی همه حوزه‌های دیگر است.

مهم‌ترین بخش سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع اصحاب رسانه مربوط به آرامش در استان بود که احمدی اظهار کرد: تن استان‌هایی مثل ما که نحیف است توان کشمکش‌های سیاسی را ندارد و به همین خاطر نباید اجازه دهیم که دیگران فرصت را از ما بگیرند و لذا باید همه توان محدود خود را صرف خدمت کنیم و همه از جمله اصحاب رسانه در این راه باید کمک کار ما باشند.

احمدی در پاسخ به این گفته خبرنگار فارس که نشان دادید استاندار رسانه‌ای هستید اظهار کرد: از توان شما استفاده می‌کنیم و گزارش‌های دو سه ماه یک بار در مورد اقدامات به شما خواهیم داد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت