پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مهر 1396 ساعت 09:07:: شناسه خبر: 22888

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

حوزه حمل و نقل و شهرسازی با اولویت بندی به پروژه ها تحرک و شتاب دهند

استاندار بر اولویت بندی و سرعت بخشی به پروژه هائی که برای مردم ضرورت و حساسیت دارد، پیگیری اعتبار از مرکز جهت تسریع در روند و پیشرفت فیزیکی آنها، نظارت و دقت بر کیفیت پروژه ها و مدیریت موضوع بدهی پیمانکاران تاکید کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب؛

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: حوزه حمل و نقل و راه و شهرسازی با اولویت بندی پروژه های شریانی و راه های روستائی به آنها تحرک و شتاب دهند.
به گزارش صدای جنوب،علی محمد احمدی در دیدار مسئولین حوزه راه و شهرسازی استان، افزود: ۴۰۰ میلیارد تومان انباشته بدهی در این حوزه که تمام روند صورت وضعیت، مناقصه، تفاهمنامه انجام و تایید شده، پیمانکار انتخاب و واگذاری و عملیات اجرائی صورت گرفته عدد بسیار بزرگی است و برای تامین آن موضوع در وزارتخانه با جدیت پیگیری شود.
وی اظهار داشت: این بدهی ها عقبه کارگری و عملگی دارند و ضروری است برای آنها فکری کرد.
استاندار بر اولویت بندی و سرعت بخشی به پروژه هائی که برای مردم ضرورت و حساسیت دارد، پیگیری اعتبار از مرکز جهت تسریع در روند و پیشرفت فیزیکی آنها، نظارت و دقت بر کیفیت پروژه ها و مدیریت موضوع بدهی پیمانکاران تاکید کرد.
احمدی، حوزه راه و حمل و نقل زمینی و هوائی استان را زیرساخت اصلی برای توسعه استان برشمرد و گفت: با وضعیت موجود پروژه دیگری در این خصوص برای استان تعریف نشود تا اینکه طرح ها و پروژه های در دست اجرا ساماندهی شوند.
استاندار با بیان اینکه، یکی از شاخص های ارزیابی مدیر جذب اعتبار از مرکز کشور است، ابراز داشت: ردیف های ملی را شناسائی کنید و برای تامین و جذب اعتبار در مرکز کشور به دنبال منابع مالی باشید.
احمدی تصریح کرد: با تکیه بر احکام برنامه ششم توسعه و سند آمایش، برنامه پنج ساله در خصوص وضعیت حوزه راه، حمل و نقل هوائی و زمینی و شهرسازی، راهداری، پایانه ها، هواشناسی، راه های روستائی و راه آهن تدوین و بیلان کاری و رشد شاخص به صورت مبنای زمانی هر فصل و یا شش ماه در آن مشخص شده ارائه گردد.
استاندار به تسریع در روند پیشرفت فیزیکی پل شماره ۳ بشار یاسوج، محورهای شریانی یاسوج -بابامیدان، یاسوج- سپیدان و پاتاوه – دهدشت  به دلیل بار ترافیکی و تاثیر آنها بر توسعه اقتصادی و گردشگری استان تاکید کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت