پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مهر 1396 ساعت 10:07:: شناسه خبر: 22972

کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی در شهرستان کهگیلویه ایجاد می‌شود.جزئیات

مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد گفت: نام‌نویسی از متقاضیان اعطای پروانه کارگزاری در دهدشت تا پایان وقت اداری روز پنج‌شنبه ششم مهرماه جاری در اداره کل تأمین اجتماعی استان انجام می‌شود و آزمون کتبی نیز روز پنج‌شنبه بیستم مهرماه برگزار خواهد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: به‌منظور سهولت دسترسی و ارتقای سطح رضایت‌مندی بیمه‌شدگان و کارفرمایان، کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی در شهرستان کهگیلویه ایجاد می‌شود.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی استان، عباس نورمحمدی مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی در راستای برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌های خود و به‌منظور دسترسی آسان‌تر بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان به خدمات بیمه‌ای و جلوگیری از ازدحام در شعب اصلی، نسبت به ایجاد واحدهای کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی اقدام می‌کند و در آینده نزدیک یک واحد کارگزاری از طریق برگزاری آزمون و انجام مصاحبه تخصصی در دهدشت ایجاد می‌شود.

نورمحمدی افزود: در حال حاضر دو واحد کارگزاری رسمی در یاسوج و گچساران خدمات بیمه‌ای شامل تعویض و صدور دفترچه درمانی، صدور فیش پرداخت حق بیمه، دریافت لیست حق بیمه برخی از فرایندهای تعهدات کوتاه‌مدت و … را ارائه می‌کنند که با راه‌اندازی کارگزاری دهدشت شمار آن‌ها به سه واحد می‌رسد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان گفت: نام‌نویسی از متقاضیان اعطای پروانه کارگزاری در دهدشت تا پایان وقت اداری روز پنج‌شنبه ششم مهرماه جاری در اداره کل تأمین اجتماعی استان انجام می‌شود و آزمون کتبی نیز روز پنج‌شنبه بیستم مهرماه برگزار خواهد شد.

نورمحمدی افزود: متقاضیان برای آگاهی بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل به نشانی www.kb.tamin.ir مراجعه کنند.

وی گفت: آزمون کتبی شامل دو بخش عمومی و تخصصی است و جزوه تخصصی آزمون به همراه فرم‌های ثبت‌نام و تعهدنامه در سایت یادشده قرارگرفته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت