پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 مهر 1396 ساعت 13:07:: شناسه خبر: 23040

بازدید استاندار و آیت الله ملک حسینی از نمایشگاه دستاوردهای جنگ و شبیه‌سازی عملیات بدر

برگزاری مانورها و شبیه سازی‌هایی همچون شبیه سازی عملیات بدر می‌تواند به شناخت هر چه بیشتر نسل‌های امروز از جنگ تحمیلی و آشنایی با رشادت‌ها و فداکاری‌های دوران دفاع مقدس کمک کند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دفاع مقدس ایران اسلامی را تداوم قیام عاشور و نهضت حسینی است.

به گزارش صدای جنوب ، علی محمد احمدی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جنگ و شبیه‌سازی عملیات بدر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، با بیان اینکه رشادت‌های رزمندگان میهن اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی و مرزهای ایران اسلامی ستودنی است، اظهار کرد: هر چند دشمن تا بن دندان مسلح بود ولی فرزندان غیور این مرز و بوم با سلاح ایمان و باور قلبی به دفاع از آب و خاک این کشور پرداختند و حتی وجبی را به دشمن ندادند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد به نسبت جمعیت خود بیشترین حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را داشت و این نشان از عمق باور این مردم به ارزش‌های نظام و انقلاب دارد و باید قدر آن را دانست.

احمدی افزود: با تشریح و تببین درست دستاوردهای دفاع مقدس می‌توان این فرهنگ ناب و اصیل را در بین نسل جوان و حتی نسل‌های آینده نهادینه کرد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری اینگونه مانورها و شبیه سازی‌ها همچون شبیه سازی عملیات بدر در این دهکده می‌تواند به شناخت هر چه بیشتر نسل‌های امروز از جنگ تحمیلی و آشنایی با رشادت‌ها و فداکاری‌های دوران دفاع مقدس کمک کند.

در عملیات شبیه سازی که با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان برگزار شد نیروهای سپاه فتح استان هم در عملیات آبی و هم خاکی به ترسیم رشادت‌ها و جانفشانی های فرزندان این استان در عملیات غرور آفرین بدر پرداختند و گوشه ای از آن حماسه‌ها را به نمایش گذاشتند./موج

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت