پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 مهر 1396 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 23367

خدمت به مردم محروم چه اشکالی دارد ؟!/یادداشتی به قلم علیرضا احمدزاده

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

اگر اداره،سازمان ونهادی درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،کمر همت به مردم را بست آن هم به حد بضاعت خود آیا اشکالی بر او وارد است؟!
آیا راحت نشستن توی اتاق مدیریت بهتر است یا اینکه به مناطق صعب العبور رفتن و دست نیاز نیازمندان را بدون پاسخ نگذاشتن؟!

پایگاه خبری صدای جنوب
اگر اداره،سازمان ونهادی درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،کمر همت به مردم را بست آن هم به حد بضاعت خود آیا اشکالی بر او وارد است؟!

آیا راحت نشستن توی اتاق مدیریت بهتر است یا اینکه به مناطق صعب العبور رفتن و دست نیاز نیازمندان را بدون پاسخ نگذاشتن؟!
در زمانی که بیشتر ادارات به علت کمی بودجه نمی توانند کمکی به مردم محروم استانمان بنمایند و متاسفانه حجم وسیع مشکلات دامان عشایر غیور مارا گرفته وکمتر کسی توانسته به یاری آنها بیاید و نیازهای ابتدایی آنها را برطرف نماید واز سویی تعدادی از ادارات با همه کمبودها هنوز هم از خدمت رسانی به مردم در نقاط دور افتاده وصعب العبور دست بر نداشته وهر چند زمانی هدایایی به حد بضاعت آن اداره برای خوشحال کردن مردم به روستاها برده وتحویل کودکان وپدران ومادران رنج کشیده عشایرمان میدهند و یاد آوری میکنند که عشایر را فراموش نکرده اند .
در جایی که آمار وارقام کم وبیش ضد ونقیض انتشار می یابد و دولت موکد سفارش نموده کارهایتان را به گوش مردم برسانید ویا به فرموده امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی که میفرمایند (هر کاری برای مردم انجام می دهید آن را به گوش دیگر مردمان برسانید ) چه اشکالی دارد اینگونه خدمت رسانی ها را دیگران هم با خبر شوند .
عده ای متاسفانه تبلیغ خدمت رسانی به مردم را بر نمی تابند و با دیدن خبر و تصاویر آن خبر عکس العمل منفی نشان می دهند و با سرزنش کردن ادارات خدمت رسان گامهای مدیران دلسوز را سست نموده و به نوعی از تکرار چنین حرکتهای مردمی وخدا پسندانه با تدبیر نادرست جلوگیری میکنند.

به راستی اگر قصد ونیت ما از اینگونه حرکات رضای خداست وحب و بغض در آن وجود ندارد بهتر نبود عوض تخریب وشانتاژ بازی با کلمات و سرزنش کردن مدیران چاره ای می یافتند تا بقیه هم چنین حرکاتی از خود بروز دهند تا روستاهای بیشتری از خوان نعمت نظام بهره مند گردند و اگر توان چنین کاری را ندارند بهتر نبود کمتر غرمی زدند وسکوت اختیار می نمودند تا خادمین مردم کارشان را انجام دهند.

چرا نمی توانیم حرکتهای خوب را مشاهده کنیم،چرا همه اش به فکر حاشیه سازی و تخریب هستیم و کمتر به دنبال خدمت صادقانه میگردیم.

بس است این سم پاشی ها،بگذارید مدیران دلسوز کارشان راانجام دهند و اخبارش راهم خبرنگاران بی ادعا به گوش دیگران برسانند تا دیگر ادارات هم به خود آمده واین عمل خوب را مکرر تکرار نمایند .
هلال احمر شهرستان چرام از جمله کم بضاعت ترین ادارات در شهرستان کهگیلویه بزرگ است،همین اداره به ظاهر کوچک از مدیری برخورداراست که توان کارهای بزرگ رادارد واگر شانتاژ ها وغر زدنها بگذارند دست به کارهای بزرگتری با کمک خیرین ونیکوکاران خواهند زد.

این اداره کوچک در زمانهای مختلف با یاری رساندن به دور افتاده ترین نقاط شهرستان چرام،دلهای بسیاری از عشایرمان را که به واسطه زندگی عشیره ای اکثرا از نعمات نظام بی بهره می مانند شاد نموده و دعای آنها را بدرقه راه خویش نموده است.

الحق والانصاف این مدیر دلسوز شایسته تقدیر و تشکر است نه غرولندهای بی دلیل واساس،باشد که منبعد ما هم مثل دلسوزان واقعی مردم کمکی هر چند ناچیز به مردمان محرومیت کشیده دیارمان بنماییم و هر کجا هم خواستیم فریادش را بزنیم که البته نه فریاد زدنش خلاف است ونه کمک کردنش.

علیرضااحمدزاده فعال فرهنگی اجتماعی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت