پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 مهر 1396 ساعت 00:07:: شناسه خبر: 23797

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

اهداف برش استانی بسته حمایت از کارگاه های تولیدی طی ۵ سال اعلام شد

معاون امور اقتصادی استانداری تاکید کرد: دستگاه های اجرائی استان از تسهیلات بسته حمایت از صادرات استفاده کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: اهداف کمی برش استانی بسته حمایت از کارگاه های تولیدی صنایع دستی طی ۵ سال اعلام شد.

به گزارش صدای جنوب،مجید محنائی افزود: براساس برش استانی اهداف کمی تدوین بسته حمایت از کارگاه های تولیدی صنایع دستی و فرش و اجرای آن طی پنج سال(۱۳۹۵ لغایت ۱۳۹۹) توسعه کارگاه صنایع دستی روستائی در ۱۷ روستا و ۷۹ واحد انجام گرفته و یا خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: طی سال های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ تعداد چهار گارگاه بزرگ صنایع دستی با تاکید بر بازاریابی مورد حمایت قرار خواهد گرفت.
محنائی تصریح کرد: با عنایت به نقش صنایع دستی در اقتصاد مقاومتی و ایجاد پلی میان اقتصاد و فرهنگ می توان دو رویکرد را مطرح کرد که هم صادرات غیرنفتی استان را افزایش دهد و به تبع آن زمینه اشتغال را فراهم سازد و هم بستری برای معرفی بهتر و فراگیر فرهنگ و هنر استان و ایران باشد.
معاون امور اقتصادی استانداری تاکید کرد: دستگاه های اجرائی استان از تسهیلات بسته حمایت از صادرات استفاده کنند.
محنائی افزود: با عنایت به ابلاغ بسته حمایتی توسعه صادرات غیرنفتی در چارچوب برنامه ملی پیشبرد برون گرائی اقتصاد، مدیران جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری و صنایع دستی و سایر مدیران ذیربط از ظرفیت برنامه های حمایتی و تشویقی توسعه صادرات غیرنفتی در استان بهره گرفته تا زمینه افزایش صادرات فراهم گردد.
به گفته وی، استفاده از منابع صندوق توسعه ملی، منابع بانکی و بودجه ای با نرخ سود کمتر از مصوبه شورای پول و اعتبار، پرداخت تمام یا بخشی از هزینه های صدور کالاها، اخذ جایزه صادراتی، سپرده گذاری بانک های کارگزاری خارجی، تسهیلات گمرکی و… بخشی از برنامه های حمایتی و تشویقی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت