پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مهر 1396 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 24942

در دیدار نماینده کهگیلویه و شورا وشهردار دهدشت چه گذشت

پیشنهاد سردار به شهردار و خبر خوش بودجه ای برای مردم

هاشمی ‌پور با بیان اینکه به دلیل عدم توسعه ذهنی و فکری هنوز شهرستان ما در بن بست ها قرار دارد، خواستار ارتباط با افراد تاثیرگذار در کشور شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر دهدشت با بیان اینکه بازی‌های سیاسی باعث عقب ماندگی شهرستان می‌شود اظهار کرد: اگر مسائل سیاسی را مدنظر قرار دهید حتی یک پروژه ملی شهرستان به نتیجه نخواهد رسید.
به گزارش صدای جنوب،عدل هاشمی پور گفت: مردم شما را انتخاب کرده‌ و به شما اعتماد دارند پس به رای مردم احترام بگذارید و وارد بازی‌های سیاسی نشوید.
هاشمی ‌پور با بیان اینکه به دلیل عدم توسعه ذهنی و فکری هنوز شهرستان ما در بن بست ها قرار دارد، خواستار ارتباط با افراد تاثیرگذار در کشور شد. وی افزود: همه با هم یکدست و همدل جهت آبادانی شهرستان خود نهایت تلاش  واستفاده را از موقعیت ها به کار گیریم.
هاشمی‌پور با بیان اینکه اولویت بندی پروژه ها و اتمام به موقع آنها در یک بازه زمانی معین رضایت‌مندی مردم را در پی خواهد داشت عنوان کرد: نسبت به اتمام پروژه‌ها نهایت همکاری و تلاش خود را با اعضای شورا خواهم داشت.
نماینده کهگیلویه اظهارداشت: هیچ شهرداری بدون بدهی در سطح کشور وجود ندارد،.

سردار هاشمی پور خواستار سرلوحه قرار دادن صداقت از اعضای شورا در برنامه‌های آن‌ها شد و خاطرنشان کرد: این که بگوییم شهرداری بدهکار است و کار را رها کنیم هرگز به توسعه نخواهیم رسید.
وی از تخصیص ۶۰ درصد اعتبارات ماده ۱۸۰ برای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و با بیان اینکه این مقدار درصد ۱۷۰ میلیارد تومان پول است گفت: از این اعتبار درصد قابل توجهی برای شهرستان کهگیلویه در نظر گرفته می شود.
هاشمی پور ورودی های دهدشت تا پنج کیلومتر را به عهده راه و شهرسازی دانست و افزود : اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان از ماده ۱۸۰ برای جاده سوق دهدشت در نظر گرفته شده است.
نماینده کهگیلویه وجود یک مشاور قوی کنار شهردار جهت انجام کارهای مهندسی را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: یک شهردار بدون داشتن مشاور قوی از کارها عقب خواهد ماند.
وی با نامناسب خواندن وضعیت مبلمان شهری دهدشت، انباشته شدن آهن قراضه‌های جلوی تعمیرگاه‌ها را یک معضل دانست و خواستار ساماندهی وضعیت به وجود آمده از شهرداری شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت