پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 مهر 1396 ساعت 06:07:: شناسه خبر: 25166

انتصاب جدید در سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد

برای انتخاب مدیر جدید زراعت کار سختی در پیش داشتیم چرا که همه نیروهای این معاونت می‌توانند مدیر باشند و این شایستگی را دارند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز مراسم تودیع مدیری در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد انجام شد که او ۴۰ روز پیش در وداعی همیشگی به دیار حق شتافت.

به گزارش صدای جنوب، شهرام عسکری در مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید زراعت این سازمان با گرامی‌داشتن یاد و خاطره مرحوم نعمت‌الله روزبه اظهار کرد: در فقدان مدیر زراعت، به ویژه قرار گرفتن در فصل کاشت، خلأ کار بسیار زیاد احساس می‌شد که باید برای این جایگاه مهم که از واحدهای بسیار پرکار و حساس است فکری می‌کردیم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: کارکنان این معاونت افرادی زحمت‌کش و در عین حال بی‌ادعا هستند که بدون مزایا و امتیازات مادی، کارهای مهم و ماندگاری را در ۴ سال گذشته انجام دادند.

عسکری با برشمردن بخشی از دستاوردهای این معاونت تأکید کرد: شک نکنید که توفیق رسیدن به مرز خودکفایی و رشد چند برابری خرید گندم اتفاقی و تصادفی نبوده و این مهم در یک دوره ۴ ساله و با رشد معقول حاصل شده است.

او، معاونت تولیدات گیاهی را قلب سازمان جهاد کشاورزی توصیف کرد و ادامه داد: برای انتخاب مدیر جدید زراعت کار سختی در پیش داشتیم چرا که همه نیروهای این معاونت می‌توانند مدیر باشند و این شایستگی را دارند.

عسکری گفت: البته در معاونت تولیدات گیاهی به گونه‌ای جا افتاده است که مدیر معنا ندارد و افرادی که در مسئولیت‌ها قرار می‌گیرند صرفا نقش یک هماهنگ‌کننده را دارند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد کمبود نیرو در این معاونت را با توجه به تنوع و حساسیت کاری آن یک مانع دانست و اضافه کرد: امیدوارم مدیریت ارشد بخش کشاورزی به این موضوع توجه کند و نیروی انسانی مورد نیاز را تأمین کند.

عسکری تصریح کرد: نظم و احساس مسئولیت در کارهای محوله بسیار مهم است لذا هیچ اهمال‌کاری و بی‌نظمی در حضور به موقع کارکنان در محل کار را نمی‌پذیرم.

وی به تجارب ارزنده آقای راستیان‌نسب اشاره کرد و توضیح داد: امید است با همکاری همه همکاران، مسیر صحیحی که در زراعت این استان شروع شده با شتاب بیشتری طی شود و شاهد موفقیت‌های بیشتری در راستای سیاست‌های مد نظر مدیر ارشد بخش کشاورزی باشیم.

عسکری خطاب به همکارانش در معاونت بهبود تولیدات گیاهی گفت: نگاه جزیره‌ای یک آفت است و همه بدانند که تولیدات گیاهی یک پیکره واحد است و همه بخش‌های به همدیگر وابسته و نیازمند تعامل هستند.

سعید نظری نیز در این آیین اهمیت دادن به رسانه را یکی از شاخصه‌های اصلی در معاونت بهبود تولیدات گیاهی دانست و تأکید کرد: اگر کاری کردیم باید آن را به مردم گزارش دهیم و برای این کار راهی جز بها دادن به رسانه نداریم.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی افزود: بدون شک با هم‌افزایی و تعامل می‌توان کارهای مهمی در بخش کشاورزی انجام داد که نمونه‌های آن همین توفیقات حوزه باغبانی و زراعت است.

عیسی راستیان‌نسب نیز در این آیین گفت: با مرحوم عابدیان کار خودم را در واحد زراعت شروع کردم و دوران بسیار خوبی را نیز با مرحوم روزبه داشتیم و امروز همه تلاشم را خواهم کرد که شاگرد خوبی برای این مدیران باتجربه و فقید باشم.

مدیر جدید زراعت سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای بخش زراعت برنامه دارم و تلاش خواهم کرد پاسخ اعتماد معاون بهبود تولیدات گیاهی را به خوبی بدهم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت