پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 آبان 1396 ساعت 22:08:: شناسه خبر: 25910

صدای جنوب گزارش می دهد؛

حدیثی از شور عاشقی خادمان امام حسین(ع)/پذیرایی از ۱۵۰هزار زایر اربعین حسینی در موکب هیات رزمندگان اسلام کهگیلویه

زینی‌پور با بیان اینکه به لطف خداوند و‌ همت مردم خیر و غیرتمند شهرستان و بخش‌های تابعه تاکنون با مشکل کمبود اقلام مواجه نشده‌ایم، گفت: روزانه بیش از۱۰۰ نفر از نیروهای مردمی و بسیجیان آقا و خانم افتخار خادمی را در این موکب دارند و خدمات به زائران ارائه می‌دهند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

اقدام هیات رزمندگان اسلام کهگیلویه در راه اندازی موکب درمسیر حرکت کاروان های زائران حسینی (ورودی شهربهبهان )بازتاب زیادی داشته است.
برای همین تصمیم گرفتم ازاین موکب بازدید و از نزدیک نحوه خدمت رسانی آنها را ملاحظه کنم.
در بدو ورود دفتری که دلنوشته زائران است توجه ام راجلب میکند ،ورق که میزنم دلنوشته ها بی ریاست و همه از عاشقی به اهل بیت نوشته اند واینکه برای رسیدن به بین الحرمین لحظه شماری می کنند.
قدردانی از برگزارکنندگان این موکب و بااین حجم از خدمات و فعالیت وجه اشتراک تمامی دلنوشته هاست.
برای تکمیل گزارش هم صحبت با مرد خستگی ناپذیری میشوم که ترجیح داد علی رغم انجام تمامی مقدمات برای رفتن به کربلای معلی، به زائران و مشتاقان ان حضرت در موکب شهرستان کهگیلویه خدمت نماید.

خدایار زینی پور مسئول موکب هیات رزمندگان اسلام کهگیلویه در هشتیمن روز از خدمات دهی به زائران مراسم اربعین حسینی اظهار داشت: فعالیت رسمی موکب هیأت رزمندگان اسلام این شهرستان از روز چهارم آبان‌ماه آغاز و تا دو روز بعد از اربعین خدمات‌رسانی به زائران در این موکب انجام می‌شود.

زینی پور گفت: در این مدت بیش از ۱۵۰ هزار نفر در قالب وعده‌های غذایی، صبحانه، ناهار، شام و میان وعده ،پذیرایی به عمل آمد.

وی، فعالیت این موکب را ۲۴ ساعته عنوان و خاطرنشان کرد: منشأ خدمات مختلفی مثل  درمانی، فرهنگی و اسکان شبانه‌روزی می‌باشد که بیش از۳۰۰ نفر اسکان داده میشوند.

زینی‌پور با بیان اینکه به لطف خداوند و‌ همت مردم خیر و غیرتمند شهرستان و بخش‌های تابعه تاکنون با مشکل کمبود اقلام مواجه نشده‌ایم، گفت: روزانه بیش از۱۰۰ نفر از نیروهای مردمی و بسیجیان آقا و خانم افتخار خادمی را در این موکب دارند و خدمات به زائران ارائه می‌دهند.

این مسئول، آورده نقدی و‌ غیرنقدی مردمی در این‌ موکب را بیش از ۱۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: تعدادی از دستگاه‌های دولتی مثل هلال احمر، اتاق اصناف،منابع طبیعی، شهرداری، اداره راه، آب و فاضلاب روستایی، اصناف، اداره تعاون و شبکه بهداشت و‌ درمان وشرکت برق در جهت خدمت‌رسانی همکاری‌های لازم را به عمل آوردند.

زینی‌پور افزود: موکب هیأت رزمندگان اسلام در مسیر استان‌های خراسان‌جنوبی، کرمان، یزد، فارس، کهگیلویه و‌بویراحمد، تهران، بندرعباس و اصفهان قرار گرفته و خادمان به صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرایی از زائرین بزرگوار این استان‌ها می‌باشند.
این مسئول خاطرنشان کرد:زائران پاکستان و افغانستان نیز از خدمات موکب شهرستان کهگیلویه استفاده می کنند.

وی بیان کرد: شورای اداری شهرستان ازجمله فرماندار و بخشداران چهارگانه آمادگی خود را جهت هر گونه خدمات‌دهی اعلام و‌ تاکنون ضمن بازدید‌های گاه و بی‌گاه از روند خدمات‌دهی روسای اداراتی مثل میراث فرهنگی و هلال احمر به همراه کارکنان خود به صورت افتخاری به زائرین خدمت‌رسانی کردند.

زینی‌پور عنوان کرد: در این‌ موکب هر شب به مدت یک ساعت مراسم عزاداری به صورت سینه‌زنی برگزار و در روز اربعین مراسم تعزیه نمادین اسرای شام به نمایش در خواهد آمد.
خدایارزینی پور از همکاری شهرداری منصوریه بهبهان نیز قدردانی کرد.

*پایگاه خبری صدای جنوب انتظاردارد استاندار ارزشی استان جناب اقای احمدی به همراه سایر مدیران ارشد استان  از این موکب بازدید و از نزدیک خدمات رسانی به زایران آقا اباعبدالله الحسین(ع )را ملاحظه فرمائید.

بی شک برپایی این موکب علاوه بر اجر معنوی در شناساندن شهرستان کهگیلویه وحتی استان به زایران سایر استان های کشور تاثیرفراوانی داشته باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت