پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آذر 1396 ساعت 11:09:: شناسه خبر: 27873

مدیرکل تبلیغات اسلامی:

کهگیلویه و بویراحمد با کمبود روحانی و مبلغ مواجه است

حجت الاسلام برازش گفت: در بعضی از مناطق با بیش از یکصد روستا، تنها یک روحانی مسقر وجود دارد و توسعه مساجد نیز لازم است .

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نزدیک به ۱۲۰ مبلغ و روحانی طرح هجرت و ۷۰ روحانی مستقر در این استان فعالیت دارند .

به گزارش صدای جنوب،حجت الاسلام حمید برازش در همایش تجلیل از سفیران فرهنگی تبلیغ در یاسوج افزود: این تعداد برای پوشش جامعه هدف پایین محسوب می شود و نیازمند توسعه و افزایش روحانیون طرح هجرت و مستقر در استان هستیم .

وی یبان کرد: در استان هایی مشابه و با جمعیت شهری و روستایی تقریبا برابر با استان ما، حدود ۴۰۰ روحانی در مناطق هدف فعالیت دارند .

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از دیگر مشکلات موجود جامعه روحانیت و طلاب و بخش فرهنگی را پروژه های نیمه تمام دانست و بر ضرورت تکمیل آنها تاکید کرد .

برازش تصریح کرد: در بعضی از مناطق با بیش از یکصد روستا، تنها یک روحانی مسقر وجود دارد و توسعه مساجد نیز لازم است .

همچنین حجت الاسلام محمد پایدار، مدیر حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش گفت: هزینه کرد برای توسعه  پیشرفت حوزه های علمیه، به معنای سرمایه گذاری است .

وی افزود: تعامل مناسبی بین حوزه و روحانیون با مدیران وجود دارد و تعامل با استانداران نیز مطلوب بود .

پایدار بر تقویت حوزه های فرهنگی و دینی تاکید کرد و بیان داشت: تقویت جنبه های فرهنگی در استان ضروری است و همچنین روحانیون و حوزه ها می توانند مشاورین خوبی در راستای ارتقای استان در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی باشند .

مدیر حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد بر برنامه ریزی و بهبود شرایط فعالیت در بخش هایی مانند مبلغین اعزامی تاکید کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت