پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 آذر 1396 ساعت 16:09:: شناسه خبر: 28111

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

تبدیل اماکن آموزشی به خوابگاه در پی تراکم زندان های استان

اسماعیل جمیاری گفت:با هدف تحقق دستورالعمل صادره از ریاست قوه قضائیه مبنی بر ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندانیان، ۵۸۴ نفر از زندانیان این استان با اعطاء مرخصی پایان حبس از زندان آزاد شده‌اند.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت:به علت تراکم جمعیت زندان‌های استان،اماکن آموزشی زندان‌ها به خوابگاه تبدیل شده است.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد، اسماعیل جمیاری  با بیان این خبر گفت: تراکم جمعیت کیفری در زندان‌ها علاوه بر اختلال در طبقه بندی و تفکیک زندانیان باعث تبدیل اماکن آموزشی به خوابگاه و محل اسکان شده است.
جمیاری افزود: همچنین باید هزینه‌های زیادی صرف نگهداری و سایر نیازمندی‌های زندانیان شود.
وی همچنین بیان کرد: با هدف تحقق دستورالعمل صادره از ریاست قوه قضائیه مبنی بر ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندانیان، ۵۸۴ نفر از زندانیان این استان با اعطاء مرخصی پایان حبس از زندان آزاد شده‌اند.
مدیرکل زندان‌های استان گفت:در شرایط فعلی و کمبود اعتبارات زندان‌ها، این آزادی‌های قبل از موعد با لحاظ شرایط و تأیید شورای طبقه بندی می‌تواند تا حدودی در کاهش هزینه‌ها کمک‌های مطلوبی باشد.
جمیاری با بیان اینکه اعطاء مرخصی‌های منجر به آزادی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۸۲% افزایش داشته است گفت: با این کار فضا برای انجام کار‌های اصلاحی و تربیتی برای دیگر زندانیان فراهم خواهد شد.
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های زندانیان را از جمله نکات مثبت آزادی زندانیان برشمرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت