پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 دی 1396 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 29296

نامه وارده و گلایه از صدای جنوب؛

چرا مشکلات بخش سرفاریاب را منتشر نمی کنید/ مناطق محروم استان فقط دیشموک و چاروسا نیست

کشاورزی درسرفاریاب نابود شده است و دامداری به تاریخ پیوسته است و حتی افراد مسن هم دیگر بیمار و بیکار هستند و مانند جوانان فارغ التحصیل دانشگاه زانوی غم به بغل گرفته اند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

پایگاه خبری صدای جنوب به نظر مخاطبان خود اهمیت زیادی می دهد وانهاراسرمایه اصلی خود می داند.

دراین بین جوانان بخش سرفاریاب  از روش های گوناگون نسبت به عملکرد پایگاه خبری صدای جنوب در انعکاس مشکلات ونارسایی های این بخش گلایه کرده اند که نیازاست به تمامی گلایه های انها در ابن فرصت و فرصت های آتی پاسخ داده شود.

اظهارنظر یکی از جوانان سرفاریاب قابل تامل است که ماعینا ان رادرزیر منتشر می کنیم.

……یکی از موارد مطروحه در درخواست ما جوانان (مردم)سرفاریاب اینست که سرفاریاب ازنظر امکانات و زیرساخت ها شرایط بسیاربدتری نسبت به دو بخش دیشموک‌ و چاروسا دارد و این پایگاه خبری تاکنون‌از مشکلات این دوبخش گفته ونوشته که  سیل کمک‌ ها را دربرداشته است.

موضوع بعدی این است که روستاهای دورافتاده دربخش سرفاریاب وجوددارد که فاقد ابتدایی ترین نیازهای زندگی هستند و ازنظربهداشت ومشکلات اموزشی درمضیقه هستند و چرا مشکلات این روستاها منعکس نمیشود اما همواره مشکلات روستاهای اجم؛ دلی مهتاب ؛رودسمه وچاروسا ..در این پایگاه خبری بازتاب داده میشود.

ایاسرفاریاب خانواده معلول ندارد؟ایا مشکلات بیکاری فارغ التحصیلان‌ راندارد؟ایاامارخودکشی و افسردگی ندارد؟

سرفاریاب بخش ندارهاست.

بانک ندارد؛ سرفاریاب مدیران دلسوز ندارد سرفاریاب اب برای خوردن ندارد.

اگر آجم و یا رودسمه اب وامکانات ندارند ساعت ها از دهدشت وچرام فاصله دارند درحالی که‌ سرفاریاب تامراکزدوشهرستان تنها ۳۵ کیلومترفاصله دارد.

چرا خبرنگارصدای جنوب ازوضعیت‌ تحصیلی دانش اموزان وخرابی مدارس گزارش نمی دهد؟ایابرای اینکه خودش فرهنگی است؟چرامیزان قبولی درکنکور وبیکاری جوانان و اواره شدن انها در غربت که به مرزفاجعه رسیده اعلام نمی شود.

چرا بخش سرفاریاب هنوز اینترنت پرسرعت همراه اول یاایرانسل ندارد.اصلاچرا انتن دهی خطوط موبایل ندارد؟

چرابا رعدوبرقی اب و برق و تلویزیون و همه وهمه قطع می شود.

چراتمام بخش های شهرستان ها همواره در رسانه ها مشکلاتشان گفته میشود اما مدیران ترسو و بدون عملکرد درسرفاریاب جا خوش کرده اند چون اینها زیر نقد نمی روند و اگر زیرنقد بروند حساب کار دستشان می اید..

به راستی مگر اداره جهادکشاورزی ؛اموزش وپرورش بهزیستی کمیته امداد بخشداری و سایر ادارات راندارد چرا عملکردشان را منتشر نمی کنید.

چرا به سیاست زدگی و قوم و طایفه گردی اشاره نمی کنید.

چرابنیاد برکت درپشته زیلابی باانهمه محرومیت سرمایه گذاری نکرد.

پشته زیلایی محروم تراز منطقه زیلایی بویراحمداست اما انها دلسوزدارند و اینهاندارند.

کشاورزی درسرفاریاب نابود شده است و دامداری به تاریخ پیوسته است و حتی افراد مسن هم دیگر بیمار و بیکار هستند و مانند جوانان فارغ التحصیل دانشگاه زانوی غم به بغل گرفته اند.

لذاماازشما مدیر سایت صدای جنوب که ازفرزندان سرفاریاب هستید می خواهیم که مشکلات سرفاریاب رارسانه ای کنید تااستاندار محترم جناب اقای احمدی و اقای هاشمی پور نماینده مجلس ضمن اشنایی بیشتر بااین منطقه برای حل مشکلات موجود برنامه ریزی نمایند.

………

توضیحات صدای جنوب/

نام‌نویسنده این نامه نزد ما محفوظ است و ما قدردان تمامی افرادی هستیم که ما را نقد می کنند و براین باوریم که نقد لازمه پیشرفت است.

درزمینه گزارش های صدای جنوب ازمناطق محروم دیشموک و چاروسا ما ازطریق ادارات مختلف مثل هلال احمر و فرمانداری یابخشداری ها مراجعه وگزارش انها جمع اوری میشود.

پایگاه خبری صدای جنوب خبرنگار مستقردرسرفاریاب دارد ومشکلات بخش سرفاریاب  درقالب گزارش تاکنون‌ منتشرشده است ومنبعد نیزادامه می یابد.

درزمینه عملکرد مدیران نیز یادداشت ها و گزارش های خوبی نیزاماده شده که بعضی ازانها نقد مدیراست و برخی نیز گزارش عملکرد که منتشر میشود.

لازم به‌ذکراست تیم‌خبری صدای جنوب از دهیاران بخش سرفاریاب نیز انتظاردارد تا سوژه های خود را اعم از مشکلات و یا پیشنهاد را به مااز طریق شماره ۰۹۱۷۹۴۲۸۰۴۷  انتقال دهند و انشاالا دراولین‌ فرصت رسانه ای خواهد شد.

تیم‌خبری پایگاه خبری صدای جنوب با بررسی و انتشار گزارش عملکرد مدیران بخش سرفاریاب یارویاور انها در رسیدن به موفقیت خواهد بود اما نسبت به‌مدیرانی که عملکرد ندارند نیز بی توجه نخواهدبود.

با تشکر مدیریت‌پایگاه خبری صدای جنوب

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت