پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 دی 1396 ساعت 12:10:: شناسه خبر: 29803

گلایه رییس اداره میراث فرهنگی کهگیلویه از پرداخت نکردن تسهیلات به متقاضیان

سیاوش زمان ، متقاضیان تسهیلات کارگاهی و تولیدی را ۲۲ نفر عنوان و با بیان اینکه مبلغ پیشنهادی به ازای هر کارگاه ۳۰ میلیون تومان است، گفت: مبلغ پرداختی برای این متقاضیان ۶۶۰ میلیون تومان برآورد شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگاران در کهگیلویه، به تشریح گزارش متقاضیان تسهیلات در حوزه صنایع دستی این شهرستان از سال ۹۳ تاکنون پرداخت و با بیان اینکه دو میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان تسهیلات به استان معرفی کردیم، اظهار داشت: از این میزان کل تسهیلات پرداخت شده در حوزه صنایع دستی از طریق صندوق کارآفرینی و امید شهرستان کهگیلویه از سال ۹۳ تاکنون ۳۷۲ میلیون تومان بوده است.

به گزارش صدای جنوب، سیاوش زمان ، متقاضیان تسهیلات کارگاهی و تولیدی را ۲۲ نفر عنوان و با بیان اینکه مبلغ پیشنهادی به ازای هر کارگاه ۳۰ میلیون تومان است، گفت: مبلغ پرداختی برای این متقاضیان ۶۶۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی افزود: متقاضیان تسهیلات خوداشتغالی از ابتدای سال ۹۳ تاکنون ۶۸ نفر بودند.

زمان مبلغ پیشنهادی به ازای هر کارگاه خود اشتغالی را ۱۰ میلیون تومان عنوان و خاطرنشان کرد: مبلغ ۶۸۰ میلیون تومان تسهیلات برای متقاضیان کارگاه خود اشتغالی به استان معرفی کردیم.

رییس میراث فرهنگی کهگیلویه، متقاضیان تسهیلات انفرادی (مشاغل خانگی) را ۲۳۰ عنوان و با بیان اینکه مبلغ پیشنهادی به ازای هر کارگاه ۵ میلیون تومان است، گفت: یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان برای متقاضیان تسهیلات انفرادی به استان معرفی کردیم که مبلغ ناچیزی را به این متقاضیان اختصاص دادند.

زمان عنوان کرد: بسیاری از این متقاضیان تا مرحله پرداخت و تشکیل پرونده پیش رفتند اما بانک کارآفرینی امید اعلام داشت که سقف تسهیلات صنایع دستی به اتمام رسیده است.

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه، در همین خصوص ادامه داد: این در حالی است که مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه‌ای که با حضور نماینده کهیگلویه در مجلس شورای اسلامی داشت، قول داد که در سال ۹۶ تا سقف یک میلیارد تومان به هنرمندان صنایع دستی کهگیلویه پرداخت کند، که تاکنون مبلغ بسیار اندکی اختصاص داده شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت