پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 بهمن 1396 ساعت 01:11:: شناسه خبر: 30853

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

مسئول ضعیف خودش کنار برود/پذیرفتن پست‌ها توسط افراد ناتوان‌ خیانت است

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسؤولی که ضعیف است خودش کنار برود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی  در جشن بزرگ انقلاب که به همت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد اظهار کرد: مجاهدت‌های زیای برای به سرانجام رسیدن نهضت و انقلاب صورت گرفت و جوانان برومندی در این راه به شهادت رسیدند.

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایامی بزرگ را در پیش داریم و تنها نباید دهه فجر انقلاب را در برگزاری چند جشن خلاصه کرد.

این مسؤول گفت: باید به مردم و به خصوص به قشر جوان بگوییم که کجا بودیم و به کجا رسیدیم و همچنین به مردم بگوییم که رژیم ستمشاهی به دنبال چه بود و چه کارهایی انجام داد از جمله این اقدامات لایحه کاپیتالاسیون بود.

مسؤول کمیته روستایی و عشایری ده فجر انقلاب اسلامی در استان در ادامه اظهارات خود با بیان این که جمهوری اسلامی بر پایه عدالات بنا شده افزود: خدا نکند که مسوولان در نظام جمهوری اسلامی عدالت را زیر پا بگذارند.

این مسؤول با بیان اینکه امام به ما یاد داد که در برابر اجنبی نباید کرنش کنیم افزود: مسوولان در نظام جمهوری اسلامی حق ندارند که در برابر اجنبی کرنش کنند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع مسؤولان آموزش و پرورش در جشن بزرگ انقلاب خاطرنشان کرد: مسؤول جمهوری اسلامی باید قوی باشد و افراد ناتوان حق ندارند که خود را در معرض مدیریت‌ها قرار دهند که این کار خیانت است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت