پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 بهمن 1396 ساعت 01:11:: شناسه خبر: 31966

پیام تسلیت مسئولان در پی واژگونی اتوبوس زائران گچسارانی حرم رضوی

جان باختن تعدادی ازبانوان هم استانی در سفر کاروان زیارتی به مشهدمقدس استان رادرغم واندوه فرابرده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در پی حادثه واژگونی اتوبوس گچساران _ مشهد و درگذشت ۹ نفر از هم استانی های گچسارانی مسیولان مختلف  پیام تسلیتی صادر کردند.

*

متن پیام علی محمد احمدی استاندار استان بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

انا الله و انا الیه راجعون

اینجانب ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ به همه مردم شریف استان و به ویژه مردم داغدار شهرستان گچساران و خانواده های این عزیزان به عرش سفر کرده،از درگاه ایزد منان برای درگذشتگان غفران الهی و برای مجروحان این حادثه بهبودی و سلامتی و برای بازماندگان صبر مسئلت دارم.
رسیدگی فوری به مجروحان ،پیگیری وضعیت حادثه دیده گان، تسریع روند انتقال پیکر جانباختگان و بررسی دقیق علت حادثه در جهت کاهش آلام خانواده های داغدار و تسکین آنان از جمله اقدامات فوری و مهمی است که باید مسولان در اولویت قرار دهند.

علی محمد احمدی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

***

پیام تسلیت عدل هاشمی پور :

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون »

خبر درگذشت و مصدومیت تعدادی از عاشقان حرم مطهر رضوی عمیقا موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

انسانهایی متدینی که به عشق زیارت حرم علی ابن موسی الرضا (ع) رهسپار مشهد مقدس گردیدند اما بر اثر سانحه تصادف به دیدار معبود شتافتند.

در برابر مشیت الهی سر تعظیم فرود آوریم و تسلیم رضای پروردگار باشیم .

اینجانب ضمن اعلام همدردی با خانواده های مصیبت زده ، بستگان و هم استانیهای عزیزم، ، درگذشت مرحومین حادثه را تسلیت عرض می نمایم.

از خدای سبحان برای آن مرحومان شفاعت حضرت امام رضا (ع)، مغفرت واسعه الهی ، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مصدومین شفای عاجل مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده درمجلس شورای اسلامی

***

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت شماری از هم استانی‌های عزیزمان در اثر واژگونی اتوبوس حامل زائران حرم امام رضا(ع) موجب تالم و تاثر شدید گردید. این ضایعه غم‌انگیز را به همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خصوصا مردم شریف شهرستان گچساران تسلیت عرض می‌کنم. شفای عاجل سایر آسیب دیدگان و شفاعت جان‌باختگان را از درگاه پروردگار به دعا می‌خواهم. امیدوارم دل مغموم بازماندگان را در پناه حضرت باری تسلیت افتد.

محمدعلی وکیلی
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی

***

◾️پیام فرماندار گچساران/

در پیام عبدالرحیم رحیمی امده است

◾️انالله و انا الیه راجعون

اینجانب با قلبی آکنده از غم این مصیبت را به خانواده های داغدار،مردم شریف و مسئولین محترم شهرستان گچساران تسلیت عرض نموده و ضمن مسئلت نمودن غفران الهی برای درگذشتگان این حادثه شفای عاجل مصدومان را از خداوند قادر متعال خواستارم.

***

انالله و انا الیه راجعون
خبر تأسف بار سانحه تصادف مرگبار اتوبوس حامل زائران بارگاه منور رضوی که منجر به درگذشت و زخمی شدن شماری ازهم استانیهای عزیز شد، موجب تأثر فراوان گردید.
این حادثه غم انگیز را به خانواده های داغدار آن عزیزان و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت می گویم. اینجانب ضمن ابراز همدردی با بازماندگان آن عزیزان ؛ رحمت الهی و علو درجات را برای آن مرحومین و شفای عاجل را برای مصدومان مسئلت دارم.
… سید محمد موحد …

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت