پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 بهمن 1396 ساعت 00:11:: شناسه خبر: 32150

آمار ۶۰۰ نفری زنان معتاد در کهگیلویه وبویراحمد زنگ خطر را به صدا دراورده است

در حوزه فرهنگی و جوانان به کمک موسسات مردم نهاد تاکنون اقداماتی مطلوبی از جمله برگزاری کارگاه آموزشی در زمینه پیشگیری از شیوع مواد مخدر در مناطق مختلف استان  برگزار شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی بیش از ۱۲ هزار معتاد در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۰۰ نفر زن است.

به گزارش صدای جنوب، سیدناصر رضایی عصر امروز در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ضریب شیوع اعتیاد در این استان ۲٫۳  بوده که این وضعیت با توجه به بافت عشیره‌ای استان نگران کننده است.

وی با بیان اینکه  بیش از ۱۲ هزار معتاد در این استان شده که از این تعداد ۶۰۰ نفر زن است، عنوان کرد: در حوزه فرهنگی و جوانان به کمک موسسات مردم نهاد تاکنون اقداماتی مطلوبی از جمله برگزاری کارگاه آموزشی در زمینه پیشگیری از شیوع مواد مخدر در مناطق مختلف استان  برگزار شده است.

رضایی از اختصاص ۱۶۰ میلیون تومان اعتبار راه اندازی مرکز DIC در شهر مادوان خبر داد و افزود: این میزان اعتبار توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور تامین شده و بزودی به استان ابلاغ می‌شود.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با راه اندازی مرکز DIC در شهر مادوان با توجه به آسیب‌های اجتماعی بویژه مواد مخدر در این شهر و اخذ مجوزهای لازم، درنظر گرفتن ساختمان مورد نیاز و طرح جزئیات موضوع در کمیته درمان و مایت‌های اجتماعی شورا موافقت شد.

رضایی تصریح کرد: با پیگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از سوی ستاد با نظر مثبت و موافقت ستاد در زمینه راه اندازی مرکز DIC در شهر مادوان با وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مکاتبه شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت