پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 بهمن 1396 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 32220

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه: 

بازبینی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه منطقه ای کهگیلویه پایان یافت

  سید ایرج کاظمی جو اظهارکرد:جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه کهگیلویه با موضوع آسیب های اجتماعی(اعتیاد)با حضور استان های فارس، بوشهر، اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در روزهای ۹ تا ۱۱ اسفندماه در شهر دهدشت برگزار خواهد شد. 

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه  گفت: مرحله ی بازبینی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه  به پایان رسید.

به گزارش صدای جنوب،سید ایرج کاظمی جو اظهارداشت: در بخش داستانی ۲۵ اثر و در بخش مستند ۱۵ اثر انتخاب شده که در روزهای آینده جهت انتخاب نهایی آثار در اختیار داوران قرار می گیرد.

کاظمی جو افزود: فیلم های منتخب در روزهای ۹ و ۱۰ اسفندماه در سالن شهید آوینی اکران می شوند و سپس در روز ۱۱ اسفندماه اختتامیه جشنواره برگزار خواهد شد.

این مسیول ادامه داد:مسعود شریف بازیگر سینما ،خسروحیدری فیلمساز و محمدسلیمی راد کارگردان سینما داوران این مرحله از جشنواره بودند.

بر اساس این گزارش، جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه کهگیلویه با موضوع آسیب های اجتماعی(اعتیاد)با حضور استان های فارس، بوشهر، اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در روزهای ۹ تا ۱۱ اسفندماه در شهر دهدشت برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت