پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 بهمن 1396 ساعت 00:11:: شناسه خبر: 32233

نماینده کهگیلویه درمجلس شورای اسلامی:

وزیر راه در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج پاسخگو باشد/مجلس قاطعانه برخورد می کند

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:وزیر راه باید درباره حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج پاسخگو باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عدل هاشمی پور اظهارداشت : حادثه غم انگیز سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج خسارت انسانی و معنوی زیادی به بار آورده که هیچ چیزی حتی عذرخواهی و استعفای وزیر راه و شهرسازی، جبران کننده خسارات وارده نمی باشد .

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی افزود : اگرچه چنین حوادثی اجتناب ناپذیر است اما رعایت تمامی جوانب در جهت حفظ جان و مال مردم در برابر خطرات جوی و اقلیمی،از اصول و وظایف بدیهی و اولیه است .

سردار هاشمی پور گفت :در شرایط نامناسب آب و هوایی حساسیت و نظارت امر بیش از پیش مورد انتظار می باشد .

نماینده مردم در مجلس عنوان کرد:در هنگام بروز حادثه ، حداقل انتظار مردم بخصوص خانواده های مصیبت دیده ، مدیریت پس از سانحه و پاسخگویی شفاف مسئولان در کمترین زمان ممکن است که متاسفانه در این حادثه ابهام های جدی وجود دارد .

عدل هاشمی پور تصریح کرد :گرچه مسئولان مربوطه و نیروهای مردمی اقدامات اولیه و پیگیری های خوبی انجام داده اند که جای تشکر دارد اما همچنان شرایط بد آب و هوایی و صعب العبور بودن منطقه مانع از به نتیجه رسیدن فعالیت ها شده است که امیدوارم با توکل بر خدا و همت و تلاش مضاعف هرچه سریعتر با پیدا شدن اجساد جانباختگان، موجبات حداقلی آرامش عمومی مردم خصوصا خانواده جانباختگان فراهم گردد .
هاشمی پور در ادامه افزود : وزیر راه و شهرسازی باید در وقت مقتضی پاسخگو باشد و از همکارانم در مجلس شورای اسلامی بویژه هیئت رئیسه محترم استدعا دارم قاطعانه به موضوع ورود کرده و با بررسی همه جانبه ی حادثه ، برخورد قانونی لازم و ممکن را بدون اغماض انجام دهند .
نماینده مردم در خانه ملت بار دیگر ضمن درخواست عدم حضور مردم عادی بویژه بستگان جانباختگان در محل حادثه ، از همه نیروهای مردمی و امدادی بویژه از تیم ها و گروههایی که از سایر استانها و استانهای همجوار جهت کمک رسانی قبول زحمت نموده اند و نیز از صدا و سیمای مرکز استان تشکر و قدردانی نمود .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت