پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 فروردین 1397 ساعت 00:01:: شناسه خبر: 34424

گزارش سفردوروزه رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی، محلی استان به شهرستان چرام

عباس جهانتاب گفت:رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی، محلی استان که به دعوت سرپرست هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان چرام و اداره ورزش و جوانان به کهگیلویه بزرگ تشریف آورده بودند مثل سفرهای قبل با دست پر وارد شهرستان چرام شدند.

پایگاه خبری صدای جنوب:
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی، محلی استان که به دعوت سرپرست هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان چرام و اداره ورزش و جوانان به کهگیلویه بزرگ تشریف آورده بودند مثل سفرهای قبل با دست پر وارد شهرستان چرام شدند.
استاد همت پور در روز پانزدهم فروردین ماه نود و هفت در حین بازی فینال مسابقات فوتبال دهیاری های شهرستان چرام بین دو تیم دهیاری مندان و پرسپولیس دهیاری سواری وارد ورزشگاه شهرک شدند که مورد استقبال جناب آقای بخشایی و سید عباس جهانتاب و دیگر مدعوین قرار گرفت؛ ایشان ضمن تماشای بازی فینال در بین دو نیمه از رخت کن ورزشگاه و محل استراحت داوران دیدن کردند که ضمن خسته نباشید به داوران و تشویق آنان به رعایت عدالت و بی طرفی در قضاوت، آنها را مورد لطف قرار دادند و دستور تسویه هزینه داوری آنها را صادر فرمودند که توسط آقای جهانتاب همین اتفاق افتاد.
پس از اتمام بازی و قهرمانی تیم دهیاری مندان و بعد از تقدیر و تشکر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام و همچنین جناب اقای افسر دیر بخشدار محترم بخش مرکزی و ارائه عملکرد اولین جشنواره بازی های روستایی و بازیهای بومی،محلی توسط سرپرست هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان، ایشان ضمن تبریک سال نو و عرض تبریک به تیم قهرمان و خسته نباشید به همه ورزشکاران، مربیان و سرپرستان شرکت کننده از حضور سبز همه مدعوین، خصوصا پیشکسوتان ورزش شهرستان تشکر نمودند و حضور آنها را مایه دلگرمی جوانان خواند.

رحمان همت پور از زحمات جناب آقای بخشایی و هیئت شهرستان و عوامل اجرایی تشکر نمودند و در ادامه از مسئولین شهرستان خصوصا فرماندار محترم و امام جمعه ورزش دوست شهرستان تقاضا نمودند که اداره ورزش و جوانان و هیئت روستایی و بازیهای بومی، محلی شهرستان را در برگزاری جشنواره “”جوانان دیروز “” که اتفاقا به نام شهرستان چرام ثبت شده، یاری نمایند و در همانجا قول مساعدت و همکاری ویژه جهت برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره با تخصیص سی میلیون ریال اعتبار را دادند.

جناب همت پور در جواب منتقدین انتصاب آقای جهانتاب به عنوان سرپرست جدید هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان چرام گفت که جهانتاب از نیروهای تحصیل کرده و دانشگاهی و با انگیزه شهرستان چرام و استان میباشد که با اصرار ایشان را متقاعد کردیم که در این زمینه خدمتگزار ورزش روستایی و ورزشکاران این شهرستان باشند.وی با بیان اینکه جهانتاب با ارتباطی که با مرکز استان و پایتخت دارد، همچنین روابط عمومی خوبی که در بین جوانان دارد قطعا تغییرات مثبتی در ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی بوجود خواهد آورد.
همچنین استاد همت پور از تخصیص دو خانه ورزش روستایی با تمام امکانات ورزشی در روستاهای پرجمعیت و فاقد زمین و سالن ورزشی به شهرستان چرام خبر داد که به زودی راه اندازی خواهند شد.

رئیس هئیت ورزش روستایی و بازیهای بومی، محلی استان در روز دوم یعنی شانزدهم فروردین به اتفاق آقایان بخشایی و جهانتاب در دفتر امام جمعه محترم شهرستان حضور پیدا کردند و ضمن عرض ادب و احترام و همچنین تبریک سال نو از حجت الاسلام والمسلمین افشار تقاضای همراهی و راهنمایی های لازم برای برگزاری جشنواره ” جوانان دیروز” را داشتند که امام جمعه مردمی شهرستان ضمن تشکر از حسن نیت ایشون به خاطر پیروی از دستور مقام معظم رهبری و زنده نگه داشتن فرهنگ اصیل قوم لر مجوز استفاده از موسیقی محلی مجاز در جشنواره را صادر نمودند. حجت الاسلام والمسلمین فرهمند هم در این نشست صمیمی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام از رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی،محلی استان و شهرستان تقدیر نمودند.

همت پور در ادامه در اداره ورزش جوانان شهرستان چرام حضور پیدا کردند و تمامی هزینه های عوامل اجرایی جشنواره و جوایز نفرات برگزیده رشته های دارت، شطرنج، طناب کشی و دو با گونی را پرداخت نمودند؛ ناگفته نماند که جایزه تیم قهرمان و همچنین کاپ قهرمانی تیم اول مسابقات فوتبال توسط جناب آقای داریوش اقبالیان -برادر شهید والا مقام اقبالیان- اهدا شد.

همت پور بعد از چرام از روند مسابقات فوتبال روستای کلایه علیا و گزارش رئیس شورای روستا و بازدید میدانی از این مسابقات اقدام به تهیه جوایز تیم قهرمان‌ و حتی بازیکن اخلاق و تماشاگر نمونه و………….نمودند.

در پایان دومین روز کاری استاد همت پور طی تماس تلفنی با آقای رکان رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی، محلی شهرستان کهگیلویه از روند برگزاری جشنواره های مختلف در سطح شهرستان مطلع شدند که به سه نفر از رابطین ورزشی فعال روستایی هدایایی به رسم یادبود اهدا نمودند.

همچنین ایشان در آخرین ساعات روز دوم سفر در راه بازگشت به مرکز استان از محل پیشنهادی رئیس هیئت روستایی و بازیهای بومی، محلی شهرستان چرام جهت برگزاری دومین جشنواره بزرگ “” جوانان دیروز “” دیدن کردند که اتفاقا به لحاظ بافت تاریخی- تفریحی و سنتی روستای جمال آباد( گرگیو) محل مذکور مورد تائید ایشان قرار گرفت که به زودی زمان برگزاری و جلسه هماهنگی آن در شهرستان چرام برگزار خواهد شد.

لازم‌به ذکر میباشد که همت پور در جمع صمیمی اصحاب رسانه ضمن تشکر از حضور به موقع خبرنگاران و پوشش کامل خبری وقایع ورزشی از ایشان تجلیل نمودند و خبرنگاران هم قول همکاری صمیمانه در پوشش خبری رویداد های ورزشی به ویژه جشنواره های بومی، محلی را دادند.

رئیس هئیت ورزش روستایی و بازیهای بومی، محلی استان در اقدامی نو و جالب ادمین های کانال تلگرامی ورزش چرام -که تقریبا چهار هزار مخاطب دارند- را مورد لطف قرار دادند و هدایایی به رسم یادبود بخاطر پوشش مداوم این جشنواره به آنها اهدا نمودند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت