پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 فروردین 1397 ساعت 18:01:: شناسه خبر: 34509

کهگیلویه و بویراحمدی ها ۲۲۰ میلیون لیتر بنزین در سال ۹۶ مصرف کردند

لطف الله مسعودی در جمع خبرنگاران افزود: در سال گذشته ۳۹۷میلیون و ۳۰۴هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان مصرف شده است.

مدیر عامل جدید شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از مصرف بیش از ۳۹۷ میلیون لیتر انواع فرآوده نفتی طی سال گذشته در این استان خبرداد.

به گزارش صدای جنوب،  لطف الله مسعودی در جمع خبرنگاران افزود: در سال گذشته ۳۹۷میلیون و ۳۰۴هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان مصرف شده است.

وی اظهار کرد: شرایط جغرافیایی منطقه و پراکندگی مصرف کنندگان سوخت اهمیت فرآیند به مردم شریف استان و سختی کار را مضاعف می نماید که در یک سال گذشته ۳۹۷ میلیون و ۳۰۴ هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در استان مصرف شده است .

مدیر عامل جدید شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد سهم بنزین مصرفی طی این مدت را بیش از ۲۲۰ میلیون لیتر عنوان و خاطرنشان کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۵ بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است .

مسعودی تصریح کرد: با عنایت به توسعه گاز رسانی و همچنین کنترل و نظارت مستمر در سال ۹۶ میزان مصرف نفت سفید استان ۲۰ میلیون و ۸۰۱ هزار لیتر رسیده که نسبت به سال ۹۵ شاهد کاهش ۱۴ درصدی بوده ایم که نسبت به سایر فرآورده ها و کنترل مصرف آن گام بسیار موثری در بهینه سازی مصرف سوخت استان بوده است .

وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۵۵ میلیون و ۱۸۱ هزار لیتر فرآورده نفت گاز در این منطقه مصرف شده است که در قیاس بازده زمانی سال ۹۵ تقریباً رشد بیش از سه درصدی را شاهد بوده ایم و مصرف فرآورده نفت کوره در همین بازده زمانی به یک میلیون و ۲۶۴ هزار لیتر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ شاهد کاهش تقریباً ۶۴ درصدی بوده ایم که امیدواریم در سال جدید با کاهش فرآورده های نفتی شاهد مصرف منطقی فرآورده های نفتی در استان باشیم .

مدیر عامل جدید شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در یک سال گذشته مصرف CNG در سطح استان ۸۴ میلیون و ۵۶۲ هزار متر مکعب است که نسبت به بازده زمانی مشابه در سال قبل شاهد افزایش تقریباً دو درصدی مصرف بوده ایم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت