پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 تیر 1395 ساعت 01:04:: شناسه خبر: 3484

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد خبرداد:

واگذاری زمین پروژه بزرگ سرمایه گذاری این سازمان در یاسوج به شرکت معین کوثر

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: بزودی عملیات اجرایی این طرح بزرگ سرمایه گذاری و اقتصای اشتغالزا با حضور یک مسئول اجرایی کشوری آغار خواهد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد از واگذاری زمین پروژه بزرگ سرمایه گذاری دو هزار میلیاردریالی این سازمان در یاسوج به شرکت معین کوثر خبر داد.

 به گزارش صدای جنوب،عباس نورمحمدی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای این پروژه بزرگ در زمینی به مساحت دو هکتار که امروز زمین آن تحول سرمایه گذار شد، گام خوبی در جهت رونق اقتصادی و اشتغالزایی در شهر یاسوج محسوب می شود.

وی افزود: این طرح با زیربنای حدود ۹۵هزار مترمربع در شش طبقه احداث خواهد شد که دو طبقه اول این طرح به پارکینگ طبقاتی اختصاص یافته است.
نورمحمدی بیان کرد: چهار طبقه دیگر این طرح بزرگ شامل واحدهای تجاری ، رستوران ، قهوخانه سنتی، پارک بازی کودک، فضاهای فرهنگی، ورزشی و خدماتی خواهد بود.
وی گفت: این طرح در دوره ساخت بیش از ۶۰۰ فرصت اشتغالزایی مستقیم ایجاد خواهد کرد.
نورمحمدی تصریح کرد: ساخت این پروژه علاوه برزیبا سازی المان شهری،رونق فعالیت های اقتصادی و تجاری با اشتغالزایی مناسب، رفع بخشی از مشکل کمبود فضای پارکینگی در شهر یاسوج را بر طرف خواهد کرد.
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: بزودی عملیات اجرایی این طرح بزرگ سرمایه گذاری و اقتصای اشتغالزا با حضور یک مسئول اجرایی کشوری آغار خواهد شد.
سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد حدود ۹۰هزار بیمه شده اصلی دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت