پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 اردیبهشت 1397 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 35433

اعتراف تلخ نماینده بویراحمد و دنا

زارعی:فضاهای درمانی کهگیلویه و بویراحمد جوابگوی کوچک‌ترین حادثه‌ای نیست

زارعی با مطلوب ارزیابی کردن خدمات هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی در زلزله ۵٫۲ ریشتری یاسوج و سی سخت با توجه به امکانات موجود، اظهارکرد: فضاهای درمانی استان محدوده بوده و در صورت افزایش مصدومان به طور حتم با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شدیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضاهای درمانی این استان آسیب پذیر هستند، گفت: بیمارستان‌های استان جوابگوی کوچکترین حادثه‌ای نبوده و مشکلات عدیده‌ای پیش می‌آید. 

غلام محمد زارعی در نشست ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: راه‌‌اندازی بیمارستان ۲۸۷ تختخوابی یاسوج و تقویت تجهیزات پزشکی به طور ویژه در دستور کار مسئولان و متولیان امر باشد.

وی با تاکید بر اینکه در صورت عدم چاره اندیشی با کوچکترین حادثه احتمالی گرفتار می‌شویم، عنوان کرد: مراکز درمانی ما امکان پذیریش بیش از ۲۰۰ مصدوم در یک ساعت را ندارند.

زارعی با بیان اینکه زلزله ۵٫۲ ریشتری یاسوج و سی سخت یک تجربه برای حوادث مشابه با شناسایی ضعف‌ها و قوت‌ها بوده است، ابراز کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی متولی ساخت و ساز و سازمان نظام مهندسی در زمینه ساخت و ساز نظارت وافی و کافی داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: به دلیل پنهان نشدن زیرساخت‌ها و تاسیسات آب در زلزله روز چهارشنبه شاهد خسارات فراوانی در این زمینه‌بوده‌ایم که باید در این زمینه تدبیر لازم اندیشیده شود.

زارعی با مطلوب ارزیابی کردن خدمات هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی در زلزله ۵٫۲ ریشتری یاسوج و سی سخت با توجه به امکانات موجود، ادامه داد: فضاهای درمانی استان محدوده بوده و در صورت افزایش مصدومان به طور حتم با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شدیم.

وی خواستار شناسایی روستاهای در کانون زلزله شد و گفت: بنیاد مسکن در زمینه مقاوم سازی ساختمان‌های روستایی از هیچ کوششی دریغ نکند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت