پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 اردیبهشت 1397 ساعت 09:02:: شناسه خبر: 35499

گزارش تصویری ازجشن بزرگ گرامیداشت هفته معلم چرام

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب:جشن بزرگ گرامیداشت مقام معلم درچرام برگزارشد درابتداهداکتاب به مناسبت گرامیداشت مقام معلم توسط اداره ارشادصورت گرفت . جشن باتلاوت کلام وحی آغاز وسپس مدیریت آموزش وپرورش باتبریک روزمعلم وتقدیروتشکرازحاضرین گفت:سخن معلم تعلیم رفتارش تربیت است. صدرالله عزیزی در این جشن به تشریح عملکرد یکسال گذشته آموزش و پرورش چرام […]

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب:جشن بزرگ گرامیداشت مقام معلم درچرام برگزارشد

درابتداهداکتاب به مناسبت گرامیداشت مقام معلم توسط اداره ارشادصورت گرفت .

جشن باتلاوت کلام وحی آغاز وسپس مدیریت آموزش وپرورش باتبریک روزمعلم وتقدیروتشکرازحاضرین گفت:سخن معلم تعلیم رفتارش تربیت است.

صدرالله عزیزی در این جشن به تشریح عملکرد یکسال گذشته آموزش و پرورش چرام پرداخت و در خصوص فعالیت های عمرانی اظهار داشت:در سالی که گذشت در فضای آموزشی ۳فضای پیش ساخته توسط خیرین اهدا شد.
وی افزود: ۲مدرسه در بخش سرفاریاب و متوسطه اول در روستای القچین علیا افتتاح شد و ۳مدرسه دیگر بالای ۹۰درصد ساخت شامل مدارس روستای دمدره، متوسطه اول سادات و همچنین مدرسه کوثر در شهر چرام می باشد.
عزیزی ادامه داد:همچنین مدرسه متوسطه اول القچین سفلی جدیدا شروع به کار کرده که پیمانکار آن هم مشخص شده است.
رئیس آموزش و پرورش چرام با اشاره به موفقیت های کشوری این اداره گفت:رتبه اول کشور در مسابقات علمی و تخصصی توسط دبیر ورزش و دو مقام کشوری در رقابت های الگوی برتر تدریس و رتبه اول کشوری در طرح درس آمادگی دفاعی و غنی سازی علوم تجربی کسب شد.
وی افزود:همچنین موفقیت های استانی و کشوری دیگری توسط مدیر مدرسه استثنایی چرام بدست آمد که جای تقدیر و تشکر دارد.
عزیزی گفت:برای اولین بار رتبه کشوری توسط دانش آموز شبانه روزی حضرت زینب(س) در رشته نهج البلاغه بدست آمد.
وی در خصوص موفقیت های ورزشی دانش آموزان دختر بیان کرد:در مسابقات فوتسال دانش آموزی برای اولین بار در کشور خانم گل و تکنیکی ترین بازیکن و جام اخلاق به تیم چرام اختصاص یافت و هم اکنون یکی از بازیکنان عضو تیم ملی هست و در تیم های کشوری مشغول فعالیت هست.
عزیزی با اشاره به موفقیت های این اداره در پروژه مهر گفت، :آموزش و پرورش شهرستان چرام در ۴سال متوالی رتبه عالی را کسب کرده است.
وی با اشاره به موفقیت های بخش آموزش گفت:سال گذشته رتبه دوم کنکور را از نظر قبولی در این آزمون در استان کسب کردیم و ۸رتبه برتر در آزمون پیشرفت تحصیلی و رتبه اول میانگین نمرات متوسطه در ۳سال متوالی در استان کسب کردیم و از همه مهم تر تنها شهرستانی بودیم که نمرات میانگین پایه سوم متوسطه بالاتر از نرم متوسط کشوری بود.
عزیزی گفت:در حوزه ابتدایی کسب رتبه اول همکارمان ابتدایی در جشنواره محتوای الکترونیکی و در برنامه اقدام پژوهی بدست آمد.

 

 

خبردرحال تکمیل …

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت