پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اردیبهشت 1397 ساعت 19:02:: شناسه خبر: 35823

مسئول جدیدستادعتبات وعالیات شهرستان چرام معرفی شد

ظهر امروز آیین تکریم و معارفه مسئول ستاد عتبات و عالیات چرام با حضور جانشین ستاد عتبات و عالیات کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار چرام، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسؤولان در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب، ظهر امروز آیین تکریم و معارفه مسؤول ستاد عتبات و عالیات چرام با حضور جانشین ستاد عتبات و عالیات کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار چرام، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسؤولان در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

هادی فتاحی‌اصل در این آیین با بیان اینکه هر اتفاقی در جامعه انسانی رخ می‌دهد بر اساس نیاز آن جامعه هست، اظهار کرد: شاید شنیدن راه‌اندازی عتبات عالیات چرام برای بیشتر مردم جدید باشد و مردم ما به خاطر ذات دینی، مذهبی و اعتقاداتی که به اماکن دارند در همه موارد و علاقه‌مند هستند که هر ساله خودجوش به زیارت آرامگاه امامان بروند.
 

فرماندار چرام با اشاره به این مطلب که ریشه و اساس ایدئولوژی نظام ما مذهب و دین است، عنوان کرد: با توجه به اینکه مردم عزیز در قالب کاروان‌ها و یا به صورت پراکنده به زیارت رفته و ساماندهی نمی‌شدند مشکلاتی بین راه برای آنان به وجود می‌آمد که ضمن خرسندی از راه‌اندازی ستاد عتبات و عالیات در چرام آمادگی هرگونه همکاری را با تمام توان با این ستاد خواهیم داشت.
 

وی، افزود: مردم را دخالت دهیم در امور مربوط به این ستاد، چرا که در همه امورات خصوصا کارهای مذهبی و دینی، اگر از گروه‌ها و اجتماعات مردمی استفاده کنیم، نتیجه بهتری دارد که امیدواریم آقای بخشی مقدم بتواند ارتباط بین مردم و مسئولان را به وجود بیاورد.
در این آیین طی حکمی علی نجف بخشی مقدم به عنوان رئیس جدید ستاد عتبات و عالیات چرام معرفی و از زحمات آقای سعیدی تقدیر به عمل آمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت