پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 خرداد 1397 ساعت 14:03:: شناسه خبر: 36358

ازمحل اعتبارات عمرانی استان صورت گرفت:

۴ میلیارد ریال برای اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش استان اختصاص یافت

۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی استان برای اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش استان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب به نقل ازفارس ، به گزارش  روابط عمومی آموزش و پرورش معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: ۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی استان برای اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش استان اختصاص یافت.

عزیز فیلی گفت: این میزان از مجموع اعتبارات عمرانی سطح استان برای اجرای مصوبات کار گروه آموزش و پرورش استان در جهت کیفی سازی فعالیت‌های آموزش و پرورش انجام می‌شود.

وی گفت: همچنین نیم درصد اعتبارات روستاهای بدون دهیاری برای اجرای این برنامه‌ها نیز اختصاص می‌یابد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هم به برنامه‌های اوقات فراغت تابستان اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها با محوریت آموزش و پرورش و مشارکت ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

محمدکاظم نظری گفت: نشستی با حضور مدیران ادارات –نهادها و دستگاه‌های اجرایی و آموزش و پرورش جهت برنامه ریزی-هماهنگی واجرایی شدن برنامه‌ها برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی برای دانش‌آموزان با شعار حمایت از تولید کالای ایرانی و مهارت آموزی برای اشتغال وتولید اجرا می‌شود.

هادی زار‌ع‌پور گفت: برای اجرای این شعار مهارت آموزی،کارآفرینی-آموزش‌های سبک صحیح زندگی-قرآنی-فرهنگی و هنری-حرفه‌ای-اجتماعی و شهروندی و همچنین اجرای طرح مزرعه تابستانی من انجام می‌شود.

وی گفت: ۱۲ کانون فرهنگی و هنری-اتحادیه انجمن‌های اسلامی،دانش‌آموزان و فعالیت‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی-کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مشارکت دستگاه‌های اجرایی ظرفیتی برای عملی کردن برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محدودیت منابع مالی-عدم اطلاع رسانی کامل-عدم مشارکت برخی دستگاه‌ها و خیرین بصورت مطلوب از چالش‌های اجرای این برنامه‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هم گفت: امسال در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت ۹۲۰ دانش‌آموز در برنامه‌های اردویی شرکت می‌کنند.

فرید محبی گفت: مبلغ ۱۱میلیارد ریال اعتبار برای اجرای برنامه‌های مربوط به دانش‌آموزان اختصاص یافت.

ارجمند رئیس بسیج دانش‌آموزی استان هم گفت: ۵۰۰حلقه صالحین با ۱۰هزار دانش‌آموز در۱۶حوزه مقاومت در اوقات فراغت فعالند.

در این نشست مصوب شد اختصاص تسهیلات قرض الحسنه برای تشویق سوادآموزان در کمیسیون هماهنگی بانک‌ها طرح و نتیجه‌گیری شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت